Einführhilfe

Hungarian translation: rögzítés-segítő (szerkezet)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einführhilfe
Hungarian translation:rögzítés-segítő (szerkezet)
Entered by: Ilona Futó

07:40 Dec 7, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Einführhilfe
Eine Vorrichtung im Autositz zur Befestigung des Kindersitzes. Eine Art Anschlußstelle
Ilona Futó
Germany
rögzítés-segítő (szerkezet)
Explanation:
Egyfajta csatlakozást segítő szerkezet lehet.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4becsatoló segítő
Andras Szekany
4bevezetési segítség, rögzítő-bevezető segítség
MARIA LEIDAL KOVACS
3rögzítés-segítő (szerkezet)
Hungi (X)
3övvezetö berendezés (szerkezet)
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
övvezetö berendezés (szerkezet)


Explanation:
gondolom, hogy arrol van szó, mert más szerkezetet nem ismerek


    Reference: http://www.citroen.hu/gyerekules.html
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 27

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Einführhilfe
rögzítés-segítő (szerkezet)


Explanation:
Egyfajta csatlakozást segítő szerkezet lehet.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786

2 days 41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bevezetési segítség, rögzítő-bevezető segítség


Explanation:
Létezik más Hilfe is az autóban és azt is segítségnek fordítom.

MARIA LEIDAL KOVACS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Einführhilfe
becsatoló segítő


Explanation:
az övet "be - szoktuk - csatolni"
ezt segíti ez a kütyü

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 930




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search