leistungskritisch

Hungarian translation: az eredmény szempontjából kritikus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:leistungskritisch
Hungarian translation:az eredmény szempontjából kritikus
Entered by: dr. Varga

13:46 Aug 11, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: leistungskritisch
Leistungskritische Schritte der Vor- und Nachbehandlung werden von der Firma koordiniert.

Egy bevonatolással foglalkozó cég bemutatásában szerepel.
dr. Varga
Hungary
az eredmény szempontjából kritikus
Explanation:
itt legfeljebb teljesítésről lehet szó (valamilyen kötelezettség, minőségi kritérium, stb.), így pedig az eredmény a lényeg
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ a többieknek is, de a lényegét tekintve ezt találtam a legjobbnak.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3a teljesítmény szempontjából kritikus
Hungi (X)
4az eredmény szempontjából kritikus
Andras Szekany
4teljesítménykritikus
HalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
a teljesítmény szempontjából kritikus


Explanation:
A cég koordinálja az elő- és utókezelésnek a teljesítmény szempontjából kritikus lépéseit.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: csakis!
36 mins

agree  Rita Banati
46 mins

agree  Kathrin.B
17 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teljesítménykritikus


Explanation:
Nem szép, de így használják, nyilván a rövidsége miatt.
Lásd pl.: www.oracle.com/global/hu/ corporate/pressroom/2005/20050609.html : ... a távközlési és hálózati szolgáltatók, az értékpapír-kereskedők és más ágazatok
számára egyre nélkülözhetetlenebb teljesítménykritikus alkalmazásokhoz. ...
És még 16 másik Google találat.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
az eredmény szempontjából kritikus


Explanation:
itt legfeljebb teljesítésről lehet szó (valamilyen kötelezettség, minőségi kritérium, stb.), így pedig az eredmény a lényeg

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Köszönöm a választ a többieknek is, de a lényegét tekintve ezt találtam a legjobbnak.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search