Hängerzug

Hungarian translation: pótkocsis teherautó / szerelvény

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hängerzug
Hungarian translation:pótkocsis teherautó / szerelvény
Entered by: Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS

15:04 Jan 22, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Hängerzug
Fuvarozó cég teherautó típusai - sajnos csak felsorolás:

Unsere Flotte - LKW-Typen

• Planensattel
• Megatrailer
• Hängerzug
• Tautliner

Akkor a Hängerzug talán csak ennyi lenne: utánfutós / pótkocsis teherautó?

Ès a Planensattel meg: ponyvás teherautó?
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
pótkocsis teherautó
Explanation:
vagy pótkocsis szerelvény. A Planensattel meg ponyvás nyergesvontató.
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Mindenkinek köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pótkocsis teherautó
Ferenc BALAZS
3Oldalfalas pótkocsi(t vontató teherautó)
Tamás Mátyás Kreisz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Oldalfalas pótkocsi(t vontató teherautó)


Explanation:
http://www.donautrans.at/hu/fuhrpark/fuhrpark.php
Itt van magyar és német, angol nyelvű honlap is.


    Reference: http://www.donautrans.at/hu/fuhrpark/fuhrpark.php
Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pótkocsis teherautó


Explanation:
vagy pótkocsis szerelvény. A Planensattel meg ponyvás nyergesvontató.

Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Mindenkinek köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan
1 hr
  -> köszönöm

agree  dr. Imre Körmöczi
15 hrs
  -> köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search