Rundkurse / Rundläufe

Hungarian translation: körfuvar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rundkurse / Rundläufe
Hungarian translation:körfuvar
Entered by: Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS

14:03 Jan 23, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Rundkurse / Rundläufe
RUNDKURSE

Wir bieten unseren Partnern eine kontinuierliche Zusammenarbeit auf Rundkursbasis.

Sie haben direkten Zugang zu einem großen Ladungsangebot und können durch die Rundläufe Leerkilometer und Wartezeiten minimieren. Wir versichern Ihnen, dass nach der Entladung die nächste Beladung innerhalb kürzester Zeit erfolgt; Und wir garantieren eine persönliche und kontinuierliche Betreuung durch unsere Mitarbeiter.
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
körfuvar
Explanation:
vagy körjárat. A körmenetet inkább hagynám...
A Rundkurs eredendően zárt versenypálya (Wikipedia.de). Itt önmagában záruló útvonalat jelent szerintem, amely mellett a fuvaroztatók elhelyezkednek. A partnerek alatt alvállalkozó fuvarosokat kell valószínűleg érteni. A szállítmányozó cég (ahová a rendelések befutnak) útvonalakat állít össze és hirdet meg partnerei számára, amelyeken sok fuvarrendelés esetén akár üresjárat nélkül lehet fuvarozni és a fuvarozó a végén megint oda érkezik vissza, ahonnan elindult.
A körfuvar szerepel sok magyar futárszolgálat és néhány szállító vállalkozás tevékenységi jegyzékében is, de többet nem találtam róla.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-01-23 16:13:40 GMT)
--------------------------------------------------

Itt van pl. két szállító cég: http://www.cegkapu.hu/tudakozo/reszleteskereses/termek:krfu...
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Igen, én is erre gondoltam - köszönet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1körfuvar
Ferenc BALAZS
4körjáratok
HalmoforBT


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
körjáratok


Explanation:
www.yachtlap.hu : Glóbusz Magazin : Utazás --- Addenda Kft ...Május és október között Agárd-Szunyog-sziget és Agárd-Gárdony-Velence- Északi strand-Szunyog-sziget-Agárd körjárat útvonalon közlekedik menetrend szerinti ...



HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
körfuvar


Explanation:
vagy körjárat. A körmenetet inkább hagynám...
A Rundkurs eredendően zárt versenypálya (Wikipedia.de). Itt önmagában záruló útvonalat jelent szerintem, amely mellett a fuvaroztatók elhelyezkednek. A partnerek alatt alvállalkozó fuvarosokat kell valószínűleg érteni. A szállítmányozó cég (ahová a rendelések befutnak) útvonalakat állít össze és hirdet meg partnerei számára, amelyeken sok fuvarrendelés esetén akár üresjárat nélkül lehet fuvarozni és a fuvarozó a végén megint oda érkezik vissza, ahonnan elindult.
A körfuvar szerepel sok magyar futárszolgálat és néhány szállító vállalkozás tevékenységi jegyzékében is, de többet nem találtam róla.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-01-23 16:13:40 GMT)
--------------------------------------------------

Itt van pl. két szállító cég: http://www.cegkapu.hu/tudakozo/reszleteskereses/termek:krfu...

Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Igen, én is erre gondoltam - köszönet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mkata: körfuvar
6 hrs
  -> köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search