Spanngurt

Hungarian translation: rakományrögzítő heveder

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spanngurt
Hungarian translation:rakományrögzítő heveder
Entered by: Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS

19:20 Jan 23, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Spanngurt
Még mindig a fuvaros szöveg - sajnos csak felsorolás:

Planenfahrzeuge in einwandfreiem Zustand, ausgestattet mit Spanngurten

A Spanngurt az szorító öv vagy feszítő pánt? Esetleg feszítő öv?
Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
rakományrögzítő heveder
Explanation:
Teherautók esetében szerintem erről van szó. De ha túl hosszú lenne, van egy "szép magyar kifejezés" is: spanifer
Selected response from:

mkata
Grading comment
Mindenkinek köszönöm lelkes hozzászólásait :-) a "spanifer" a legjobb :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rakományrögzítő heveder
mkata
4 +1feszítőheveder
HalmoforBT
4rögzítőheveder
Melinda Zimmermann


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rögzítőheveder


Explanation:
l. relastec.kraiburg.hu/ kraitecsuszas.htm

Melinda Zimmermann
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
feszítőheveder


Explanation:
BERNERracsnis feszítőheveder 2 részes karabinerrel illetve horoggal. - DIN V 61360 - nak megfelelő emelőgurtnik. - DIN V 61360 - nak megfelelő hurkok.
liveserver.berner.biz/.../6E9FA36BC555489E8DDAD28EB4C76577_84CD3E900E664C20872CAA2D0C94B8C5_HUN_HTML.htm - 63k
Polyestergewebe, itsbetter.de - die Firmensuchmaschine mit ...spanngurt 1-teilig spanngurt 1-teilig b2b spanngurt 1-teilig kaufen .... Sie erhalten Ihre gewünschten Berner-Produkte innerhalb von 24 bis max. 48 Stunden. ...
www.itsbetter.de/produkte/Polyestergewebe/Polyestergewebe.h... - 99k


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ValtBt
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rakományrögzítő heveder


Explanation:
Teherautók esetében szerintem erről van szó. De ha túl hosszú lenne, van egy "szép magyar kifejezés" is: spanifer


    Reference: http://www.spanifer.com/index.php?base=products&id=65
mkata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mindenkinek köszönöm lelkes hozzászólásait :-) a "spanifer" a legjobb :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arpad Csabay
38 mins
  -> köszönöm

agree  dr. Imre Körmöczi
8 hrs
  -> köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search