Schattenbrett

Hungarian translation: árnyéktábla

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schattenbrett
Hungarian translation:árnyéktábla
Entered by: davidd

21:54 Feb 27, 2011
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Lean
German term or phrase: Schattenbrett
Visualisierungen von Aufbewahrungsorten müssen so gestaltet sein, dass Abweichungen von den Vorgaben sofort sichtbar werden (z.B. mit Hilfe eines Schattenbretts).

Tudom hogy néz ki, de nem tudom, hogy hívják. Minden segítséget előre is köszönök.
davidd
Austria
árnyéktábla
Explanation:
A Schattenbrett nem általában a szerszámtartó táblát (Werkzeugtafel) jelenti, hanem olyan szerszámtartó táblát jelent, amelyre felrajzolták minden egyes szerszám befoglaló képét, „árnyékát”, ami lényegében nem látható, ha a szerszám a helyén van. Ámde:
„Sobald ein Werkzeug fehlt wird dies sofort durch die Markierung ersichtlich (...).
http://www.ebz-beratungszentrum.de/organisation/mbv 1.html

Figyeljétek meg az ennél a hivatkozásnál látható képet a Schattenbrettről!


--------------------------------------------------
Note added at 4 nap (2011-03-04 06:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

Gondolom, közben Te is rátaláltál shadow board kérdésre. Biztos, ami biztos idemásolom a linket:
http://www.proz.com/kudoz/3832060
Az ottani végkövetkeztetéssel természetesen egyetértek.
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Köszönöm. Akkor legyen ez. Hátha elterjed.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4árnyéktábla
Ferenc BALAZS
2 +1szerszám(tartó )tábla. lyukacsos tábla
József Lázár


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
szerszám(tartó )tábla. lyukacsos tábla


Explanation:
a google picture hoz rá találatot. de ez nem tartalmaz méretezést.


József Lázár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  B-A-F-A
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
árnyéktábla


Explanation:
A Schattenbrett nem általában a szerszámtartó táblát (Werkzeugtafel) jelenti, hanem olyan szerszámtartó táblát jelent, amelyre felrajzolták minden egyes szerszám befoglaló képét, „árnyékát”, ami lényegében nem látható, ha a szerszám a helyén van. Ámde:
„Sobald ein Werkzeug fehlt wird dies sofort durch die Markierung ersichtlich (...).
http://www.ebz-beratungszentrum.de/organisation/mbv 1.html

Figyeljétek meg az ennél a hivatkozásnál látható képet a Schattenbrettről!


--------------------------------------------------
Note added at 4 nap (2011-03-04 06:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

Gondolom, közben Te is rátaláltál shadow board kérdésre. Biztos, ami biztos idemásolom a linket:
http://www.proz.com/kudoz/3832060
Az ottani végkövetkeztetéssel természetesen egyetértek.


Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Köszönöm. Akkor legyen ez. Hátha elterjed.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search