in Kartons oder Kartonage gepackt zurücksenden

Hungarian translation: kartondobozba vagy kartonpapírba csomagolva küldje vissza

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:in Kartons oder Kartonage gepackt zurücksenden
Hungarian translation:kartondobozba vagy kartonpapírba csomagolva küldje vissza
Entered by: Andras Szekany

22:46 Aug 7, 2013
German to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: in Kartons oder Kartonage gepackt zurücksenden
Segítséget kérnék:

a Karton és a Kartonage szavak jelentését az adott kifejezésben hogyan tudnám magyarul visszaadni (a szövegben visszáruk kezeléséről van szó)?
Esetleg elég lenne magyarul egy szóval, pl. „kartondobozokban"?

Köszönöm szépen!
Attila Felnagy
kartondobozba vagy kartonpapírba csomagolva küldje vissza
Explanation:
- kicsit túl van beszélve
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kartondobozba vagy kartonpapírba csomagolva küldje vissza
Andras Szekany
3Kérjük, a csomagoláshoz használt kartonokat összecsomagolva küldje vissza.
Ferenc Becker


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kérjük, a csomagoláshoz használt kartonokat összecsomagolva küldje vissza.


Explanation:
Nem mennék bele annyira a részletekbe, hogy meg kelljen különböztetnem a Karton-t és a Kartonage-t.

Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kartondobozba vagy kartonpapírba csomagolva küldje vissza


Explanation:
- kicsit túl van beszélve

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search