Gang

Hungarian translation: folyosó

20:16 Aug 9, 2013
German to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Gang
Folytatom a logisztikához kapcsolódó kérdéseimet, gondolom, sokak örömére...

Szóval ez a „Gang" szó, és annak különféle összetételei az adott szövegben elég nagy problémát jelentenek számomra.

Íme, a szövegkörnyezet:

"Bestimmung der Ganganzahl im Hochregal evtl. Planung von Reservegängen z. B. nach 4 Gängen (bei Längseinstapelung und / oder Zick-Zack-Kommissionierung ist eine gerade Ganganzahl anzustreben)"

Folyosó? Sín? Egyéb?

Előre is köszönöm!
Attila Felnagy
Hungarian translation:folyosó
Explanation:
Ebben az esetben folyosókról beszélnék....
Selected response from:

László Virag
Germany
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5folyosó
László Virag
5járat
Andras Szekany


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
járat


Explanation:
hányszor szalad végig a magaspolcok között a robot

Andras Szekany
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
folyosó


Explanation:
Ebben az esetben folyosókról beszélnék....

Example sentence(s):
  • Normál és szűkfolyosós raktárbeosztás
  • A kiszolgáló folyosó az alvázak mozgatásával nyitható illetve zárhat

    Reference: http://salgopolc.adatnet.hu/3html
    Reference: http://www.metaltechnik.hu/
László Virag
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search