Ein- und Auscheckgebühren

Hungarian translation: be- és kijelentkezési díjak

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ein- und Auscheckgebühren
Hungarian translation:be- és kijelentkezési díjak
Entered by: Andras Szekany

16:09 Oct 16, 2013
German to Hungarian translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / Jármű bérleti szerződés
German term or phrase: Ein- und Auscheckgebühren
Gépkocsi bérleti szerződésben szerepel egy ilyen tétel, egy táblázatszerű felsorolásban a bérleti díj, biztosítási díj, stb. mellett:

Ein- und Auscheckgebühren je € ....25,00.... zzgl. gesetzl. MwSt.…….€

A gugli összesen 2 db találatot dobott ki, amik sajnos nem vittek közelebb a megoldáshoz. Tudna valaki segíteni? Egyáltalán mire vonatkozhat ez a kifejezés?
Gyorgyi Radacsy
Hungary
be- és kijelentkezési díjak
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2013-10-18 20:20:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

lényegében olyan, mint az iratkezelési díj. Vagy nagyon hasonló
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm a választ! Azt ugyan továbbra sem tudom, mire vonatkozhat egy ilyen tétel a bérleti díj tételei között, de hát nem kell nekem mindent érteni, amit fordítok :)))
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1be- és kijelentkezési díjak
Andras Szekany
5Be- és kiléptetési díjak, illetékek
Szilárd Vakarcs


  

Answers


1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Be- és kiléptetési díjak, illetékek


Explanation:
autópályadíjak, szeméyek, áruk ellenőrzése átvilágító kapun

Example sentence(s):
  • A Bizottság elégedett, hogy Görögország is csatlakozott a vízummentességi programhoz. Mivel még nincs üzemben olyan biometrikus repülőtéri kiléptetési rendszer – amely képes lenne igazolni az USA repülőterein át távozó külföldi ál
  • igazgatási szolgáltatási díj

    Reference: http://www.3k.gov.hu/servlet/download?type=doc_field_file&fi...
Szilárd Vakarcs
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
be- és kijelentkezési díjak


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2013-10-18 20:20:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

lényegében olyan, mint az iratkezelési díj. Vagy nagyon hasonló

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 43
Grading comment
Nagyon köszönöm a választ! Azt ugyan továbbra sem tudom, mire vonatkozhat egy ilyen tétel a bérleti díj tételei között, de hát nem kell nekem mindent érteni, amit fordítok :)))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gábor Lőrincz-Véger
1 day 15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search