BG Verkehr

Hungarian translation: Közlekedési, Postai, Logisztikai és Telekommunikációs Szolgáltatások Ágazati Érdekképviseleti Szerve

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:BG Verkehr
Hungarian translation:Közlekedési, Postai, Logisztikai és Telekommunikációs Szolgáltatások Ágazati Érdekképviseleti Szerve
Entered by: Kinga Buda

12:29 Dec 4, 2019
German to Hungarian translations [Non-PRO]
Transport / Transportation / Shipping / Logistic
German term or phrase: BG Verkehr
Odáig jutottam, hogy a BG Verkehr a "Berufsgenossenschaft Verkehrswirtschaft Post-Logistik Telekommunikation" viszont nem találom a rendelet magyar megfelelőjét (viszont előfordulhat, hogy nincs és szó szerinti fordításra van szükség). Talán valaki aki nálam jártasabb a témában tud tanácsot adni.

A teljes kontextus:
Alle Beschäftigten haben im Hinblick auf den Arbeitsschutz bestimmte Mitwirkungspflichten. Diese sind in der Unfallverhütungsvorschrift der BG Verkehr “Grundsätze der Prävention“ geregelt.

A hozzászólásokat előre is köszönöm.
Kinga Buda
Közlekedési, Postai, Logisztikai és Telekommunikációs Szolgáltatások Ágazati Érdekképviseleti Szerve
Explanation:
Ha a BG Verkehr a "Berufsgenossenschaft Verkehrswirtschaft Post-Logistik Telekommunikation"

www.ipex.eu › IPEXL-WEB › dossier › files › download
Translate this page
Kaitseväe Logistikakeskus (Védelmi Erők Logisztikai Központja) ...... Susisiekimo ministerija (Közlekedési és Távközlési Minisztérium) ...... Szófia és környéke: (BG 412 és 411) ...... Valamennyi olyan ajánlatkérő szerv, amelynek beszerzései a vízügyi, energiaipari, közlekedési és postai szolgáltatási ágazatban működő ...

Beszámoló a 2006–2010. évekről - Postás Szakszervezet
www.postasszakszervezet.hu › pdf › beszamolo-2011
Új elem a Logisztikai Szolgáltatások Üzletág valamennyi szervezeti egységére kiírt üzletszer- ..... Aktív szakmai és érdekképviseleti egyeztetésekkel megtör- ..... Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium KHEM/570/2008. ... Szakszervezetünk a Postai Ágazati Párbeszéd Bizottság keretében.

[PDF]Tettük a dolgunkat, ahogy kell A kézbesítés fájó kérdései A ...
www.postasszakszervezet.hu › ujsag
a három érdekképviselet között vita alakult volna ki a lét- .... Cseh Postai, Távközlési és Hírlap-szakszervezet, Postai és Logisztikai ... védelmére, a postai szolgáltatások ellátásának feltételeit érintô szociális ... minden egyéb területen) együttműködést folytatnak a postai ágazatban ..... a belépôk és a városi közlekedés díja.

Tagszervezetek LIGANET
www.liganet.hu › page › html › tagszervezetek
Aeroprodukt Zrt. Független Demokratikus Szakszervezet. Autóipari Dolgozók Esztergomi Szakszervezete. B. P. W. Hungária Munkás Érdekképviseleti Szervezet ...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-12-04 23:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

...szervezetét akartam írni, csak nem fért ki

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-12-04 23:03:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.postasszakszervezet.hu/ujsag/PD201403.pdf
5. oldal
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Közlekedési érdekképviseleti szervezet
Ferenc Becker
3Közlekedési, Postai, Logisztikai és Telekommunikációs Szolgáltatások Ágazati Érdekképviseleti Szerve
Erzsébet Czopyk


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Közlekedési érdekképviseleti szervezet


Explanation:
Közlekedési, posta, logisztikai és telekommunikációs érdekképvisleti szervezet.
Vagy valami hasonló.

Ennek a szervezetnek pedig van egy "balesetmegelőzési előírása".


    https://www.proz.com/kudoz/german-to-hungarian/insurance/6735968-berufsgenossenschaft-f%C3%BCr-gesundheitsdienst-und-wohlfahrtspflege.html
Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Közlekedési, Postai, Logisztikai és Telekommunikációs Szolgáltatások Ágazati Érdekképviseleti Szerve


Explanation:
Ha a BG Verkehr a "Berufsgenossenschaft Verkehrswirtschaft Post-Logistik Telekommunikation"

www.ipex.eu › IPEXL-WEB › dossier › files › download
Translate this page
Kaitseväe Logistikakeskus (Védelmi Erők Logisztikai Központja) ...... Susisiekimo ministerija (Közlekedési és Távközlési Minisztérium) ...... Szófia és környéke: (BG 412 és 411) ...... Valamennyi olyan ajánlatkérő szerv, amelynek beszerzései a vízügyi, energiaipari, közlekedési és postai szolgáltatási ágazatban működő ...

Beszámoló a 2006–2010. évekről - Postás Szakszervezet
www.postasszakszervezet.hu › pdf › beszamolo-2011
Új elem a Logisztikai Szolgáltatások Üzletág valamennyi szervezeti egységére kiírt üzletszer- ..... Aktív szakmai és érdekképviseleti egyeztetésekkel megtör- ..... Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium KHEM/570/2008. ... Szakszervezetünk a Postai Ágazati Párbeszéd Bizottság keretében.

[PDF]Tettük a dolgunkat, ahogy kell A kézbesítés fájó kérdései A ...
www.postasszakszervezet.hu › ujsag
a három érdekképviselet között vita alakult volna ki a lét- .... Cseh Postai, Távközlési és Hírlap-szakszervezet, Postai és Logisztikai ... védelmére, a postai szolgáltatások ellátásának feltételeit érintô szociális ... minden egyéb területen) együttműködést folytatnak a postai ágazatban ..... a belépôk és a városi közlekedés díja.

Tagszervezetek LIGANET
www.liganet.hu › page › html › tagszervezetek
Aeroprodukt Zrt. Független Demokratikus Szakszervezet. Autóipari Dolgozók Esztergomi Szakszervezete. B. P. W. Hungária Munkás Érdekképviseleti Szervezet ...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-12-04 23:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

...szervezetét akartam írni, csak nem fért ki

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-12-04 23:03:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.postasszakszervezet.hu/ujsag/PD201403.pdf
5. oldal

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search