Klammerstapler

Hungarian translation: teherfogós targonca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klammerstapler
Hungarian translation:teherfogós targonca
Entered by: Hungi (X)

15:37 Mar 3, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Klammerstapler
Villástargonca lenne? Vagy egész más?
Mit jelenthet a logisztikában/raktározás során a Klammern?

"Ausschließlich Geräte, an deren Verpackung ein entsprechendes Klammersymbol angebracht ist, dürfen mit einem Klammerstapler geklammert werden."

"Maximaler Klammerdruck: ..."

Kissé tanácstalan vagyok. Köszönöm elõre is!
Andrea Szabados
Teherfogós targonca
Explanation:
Legfontosabb a tekercsfogó (papírtekercsek megfogására), de van dobozfogó, bálafogó, hordófogó, st. Ezeknél a fogószerkezet max. szorítóereje valóban fontos paraméter. Gondold el, egy papírtekercs 8 tonnát nyom! Azt függőlegesen emeli fel, majd szükség esetén megfordítja, kamionra rakja, stb.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Köszönöm a választ és a vélemények között található linket is! Nagyon hasznosak voltak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Teherfogós targonca
Hungi (X)
4oldalvillás targonca
HalmoforBT
4Karos
T. Czibulyás


Discussion entries: 2





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Teherfogós targonca


Explanation:
Legfontosabb a tekercsfogó (papírtekercsek megfogására), de van dobozfogó, bálafogó, hordófogó, st. Ezeknél a fogószerkezet max. szorítóereje valóban fontos paraméter. Gondold el, egy papírtekercs 8 tonnát nyom! Azt függőlegesen emeli fel, majd szükség esetén megfordítja, kamionra rakja, stb.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Köszönöm a választ és a vélemények között található linket is! Nagyon hasznosak voltak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): "tehermegfogós" (EN clamp truck) — Egy hasznos link: www.agromat.hu/tehermegfogok.htm — Egy ProZ-elõzmény (pont így magyarázza): http://www.proz.com/kudoz/959772
4 hrs
  -> Köszönöm!

agree  HalmoforBT
17 hrs
  -> Köszönöm!

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Karos


Explanation:
(Összefogó?)targonca. Mivel két oldalról befogva dolgozik, bizonyos áruk - pl. törékeny - mozgatására nem alkalmas.

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oldalvillás targonca


Explanation:
68 Google-találat.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 19 mins (2005-03-03 17:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

Képtelen vagyok ábrásat találni közöttük, viszont más kereséssel találtam olyan elülső kétkaros fogószerkezettel bíró fényépet, amely szemmel láthatóan hengerek, tekercsek megfogására alkalmas (egymás felett van két kar, rájuk szerelt íves fogószerkezettel. Ezért meginogtam a javaslatom helyességében, és visszavonom. Csak a fenti szövegem talán segít valakinek a helyes név megtalálásában, ezért nem rejtem el a javaslatom.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search