Das Staupevirus

Latvian translation: Suņu (gaļēdāju) mēra vīruss

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase: Das Staupevirus
Latvian translation:Suņu (gaļēdāju) mēra vīruss
Entered by: Doroteja

10:11 Aug 26, 2014
German to Latvian translations [PRO]
Science - Livestock / Animal Husbandry / veterinary medicine
German term or phrase: Das Staupevirus
Das Staupevirus gehört zur Familie der Paramyxoviren. (Zu dieser Virusgruppe gehören auch das Mumpsvirus des Menschen und das Rinderpestvirus, die stark verwandt mit dem Hundestaupevirus sind. Das Mumpsvirus ähnelt dem Staupevirus sogar so sehr, dass es im Notfall zur Impfung herangezogen werden könnte). Das Virus ist in der Lage, Blutzellen zu verklumpen.
Zanda Balode
Denmark
Suņu (gaļēdāju) mēra vīruss
Explanation:
Gaļēdāju mēris ir akūta, kontagioza gaļēdāju dzīvnieku infekcijas slimība, kas raksturojas ar drudzi, elpošanas un gremošanas trakta gļotādas iekaisumu, pneimoniju, kā arī nervu darbības traucējumiem. Sevišķi jūtīgi kucēni. Suņiem pēc pārslimošanas parasti paliek dzirdes, ožas, kustību traucējumi.
Ierosinātājs ir Paramyxoviridae dzimtas suņu mēra vīruss. Vīruss ir samērā neizturīgs ārejā vidē. 600C vīruss iet bojā 30 minūšu laikā, bet 1000C – momentāni.
Selected response from:

Doroteja
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3suņu mēra vīruss
Arita Upeniece
2Suņu (gaļēdāju) mēra vīruss
Doroteja


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Suņu (gaļēdāju) mēra vīruss


Explanation:
Gaļēdāju mēris ir akūta, kontagioza gaļēdāju dzīvnieku infekcijas slimība, kas raksturojas ar drudzi, elpošanas un gremošanas trakta gļotādas iekaisumu, pneimoniju, kā arī nervu darbības traucējumiem. Sevišķi jūtīgi kucēni. Suņiem pēc pārslimošanas parasti paliek dzirdes, ožas, kustību traucējumi.
Ierosinātājs ir Paramyxoviridae dzimtas suņu mēra vīruss. Vīruss ir samērā neizturīgs ārejā vidē. 600C vīruss iet bojā 30 minūšu laikā, bet 1000C – momentāni.



    Reference: http://www.llu.lv/getfile.php?id=45840
    Reference: http://www.pvd.gov.lv
Doroteja
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suņu mēra vīruss


Explanation:
Die Staupe ist eine Viruserkrankung, die bei Hunden, Mardern, Stinktieren, Robben und Kleinbären auftreten kann. Sie wird nach dem Entdecker ihres Erregers Henri Carré[1] auch als Carrésche Krankheit, auf Englisch als (canine) distemper bezeichnet.



Example sentence(s):
  • Suņu (gaļēdāju) mēris(Canine distemper; Febris catarrhalis infectiosa canum) (..) Ierosinātājs ir Parammyxoviridae dzimtas suņu mēra vīruss.

    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Staupe
    Reference: http://www.pvd.gov.lv/lat/kreis_izvlne/veterinr_uzraudzba/dz...
Arita Upeniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search