ZusammenWachsen auf polnisch

Polish translation: Zjednać się po polsku.

20:20 Oct 10, 2004
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / haslo
German term or phrase: ZusammenWachsen auf polnisch
Tytul broszury firmy, istniejacej juz na polskim rynku, ale chcacej tego rynku zdobyc wiecej. W broszurze jest opis dotychczasowego udzialu w rynku i planach rozwoju.

ZusammenWachsen auf polnisch

In Polen ist XXX mit seiner Integrationsarbeit gut voran gekommen. Das Unternehmen XXX Polska Sp.z.o.o. hat sich für das geplante Wachstum am Markt fit gemacht.

Jak to ladnie przetlumaczyc?
EstEnter
Netherlands
Polish translation:Zjednać się po polsku.
Explanation:
To wyrażenie wydaje mi się najbardziej adekwatne.
Selected response from:

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Grading comment
Dziekuje, zainspirowalo mnie to do wlasnej wersji: "Jednoczymy siły w Polsce"
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Integracja po polsku/polska droga integracji
Jerzy Czopik
3Zjednać się po polsku.
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
2Współrozwój po polsku
Maciej Spiewak


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ZusammenWachsen auf polnisch
Zjednać się po polsku.


Explanation:
To wyrażenie wydaje mi się najbardziej adekwatne.

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dziekuje, zainspirowalo mnie to do wlasnej wersji: "Jednoczymy siły w Polsce"

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ZusammenWachsen auf polnisch
Integracja po polsku/polska droga integracji


Explanation:
polski sposób na integrację...
Integracja - super popularne słowo, zwłaszcza w kontekstach europejsko-unijnych

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
9 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ZusammenWachsen auf polnisch
Współrozwój po polsku


Explanation:
Choroba, nawet nie wiedziałem, że istnieje słowo współrozwój, ale patrzę:
HARMONIA ŚWIATA?
... Proporcjonalność, symetria, zgodność, współgranie, współistnienie, współdziałanie;
współrozwój: z całostek - w ramach całości, z elementów ...
www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IM/harmonia_swiata.html - 26k -
jest. Może jednak jeszcze propozycja:
Współrozwój na sposób polski.


Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search