Standlaufeinrichtung

Polish translation: stanowisko prób silników samolotowych

08:19 Nov 24, 2011
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / lotnisko
German term or phrase: Standlaufeinrichtung
Niemal bez kontekstu:
"Planung Standlaufeinrichtung A-HBZ" lotnisko Frankfurt

Za wszelkie propozycje bede wdzieczna!
Jo_Li
Polish translation:stanowisko prób silników samolotowych
Explanation:
tak sobie wymyśliłam p przeczytaniu artykułu:
http://www.startfrei-online.de/Artikelansicht.69 M5bb92f4b06...
chodzi o to, że takie próby powodują niesamowity hałas, dlatego buduje się takie stanowiska, które służą jednocześnie jako systemy ochrony przed hałasem
Selected response from:

Olaniza
Germany
Grading comment
Wielkie podziekowania!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stanowisko prób silników samolotowych
Olaniza
3stanowisko do prób systemów samolotów z pracującymi silnikami
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stanowisko prób silników samolotowych


Explanation:
tak sobie wymyśliłam p przeczytaniu artykułu:
http://www.startfrei-online.de/Artikelansicht.69 M5bb92f4b06...
chodzi o to, że takie próby powodują niesamowity hałas, dlatego buduje się takie stanowiska, które służą jednocześnie jako systemy ochrony przed hałasem

Olaniza
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wielkie podziekowania!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus: Np. tutaj: http://www.cecomm.com.pl/menu,45,47.html
8 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stanowisko do prób systemów samolotów z pracującymi silnikami


Explanation:
IMO w ten sposób, opisowo, na podstawie:
In dieser Einrichtung werden die Bordsysteme bei laufendem Triebwerk getestet.
http://goo.gl/A4oO1

Możliwe, że istnieje krótsze określenie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search