Verbundbetrieb

Polish translation: Zakład o specjalizacji mieszanej (kombinowanej)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verbundbetrieb
Polish translation:Zakład o specjalizacji mieszanej (kombinowanej)
Entered by: Raphael Grotowski (X)

11:32 Dec 15, 2011
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Landwirtschaft
German term or phrase: Verbundbetrieb
Um den vielfältigen Produktionsverfahren in der Landwirtschaft Rechnung zu tragen und eine detaillierte Analyse zu ermöglichen, werden diese Betriebe auf Basis von Standarddeckungsbeiträgen in 37 spezialisierte Ackerbau-, 65 spezialisierte Futterbau- und 49 Verbundbetriebe unterteilt.

Proszę o pomysły i sugestie.
Raphael Grotowski (X)
Zakład o specjalizacji mieszanej (kombinowanej)
Explanation:
Tak się też używa tego słowa. Niedawno się też nad czymś podobnym nagłowiłem. IMHO pasuje do kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 24 Min. (2011-12-15 11:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

Właściwie to raczej na pewno. Z tą trójeczką trochę przesadziłem
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
Rafal
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zakład (przedsiębiortswo) wielobranżowy
Dariusz Rabus
3Zakład o specjalizacji mieszanej (kombinowanej)
Dariusz Prochotta


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zakład o specjalizacji mieszanej (kombinowanej)


Explanation:
Tak się też używa tego słowa. Niedawno się też nad czymś podobnym nagłowiłem. IMHO pasuje do kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 24 Min. (2011-12-15 11:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

Właściwie to raczej na pewno. Z tą trójeczką trochę przesadziłem

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
Rafal

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakład (przedsiębiortswo) wielobranżowy


Explanation:
Wiele przykładów takich zakładów w Polsce.

Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search