Profibus-Fehler Wago-Koppler

Polish translation: to w zasadzie dość proste...;-)

19:49 Apr 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: Profibus-Fehler Wago-Koppler
Komenda w maszynie pakuj¹cej. Niestety brak kontekstu.
Micha
Polish translation:to w zasadzie dość proste...;-)
Explanation:
Błąd szyny (niektórzy wolą "magistrali") Profibus (to standardowy protokół przemysłowy wymiany danych) interfejsu (programowego) Wago

WAGO to firma, która produkuje oprogramowanie do różnych urządzeń Siemensa
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2to w zasadzie dość proste...;-)
Andrzej Lejman
3błąd magistrali Profibus sprzęgacz Wago
Jerzy Czopik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
błąd magistrali Profibus sprzęgacz Wago


Explanation:
propozycja, przy czym "Wago" zakładam jako nazwę własną

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Wago JEST nazw¹ w³asn¹, a sprzêgacz to raczej interfejs...///Czas mi wyszed³ d³u¿szy, bo wykona³em badanie tematu WAGO ;-)))
6 mins

neutral  Micha?: A czy nie powinno byc tylko B³¹d magistarli Profi interfejsu Wago
13 mins
  -> A niby czemu? Czy "Volkswagen" to "samochód ludowy"? http://www.profibus.com/

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
to w zasadzie dość proste...;-)


Explanation:
Błąd szyny (niektórzy wolą "magistrali") Profibus (to standardowy protokół przemysłowy wymiany danych) interfejsu (programowego) Wago

WAGO to firma, która produkuje oprogramowanie do różnych urządzeń Siemensa

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: aha, nauczy³wszy siê znów coœ nowego
3 mins

agree  Mariusz Wstawski
724 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search