differenzialdrehzahl

Polish translation: różnicowa prędkość obrotowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:differenzialdrehzahl
Polish translation:różnicowa prędkość obrotowa
Entered by: Tomasz G?bka

16:57 Dec 12, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: differenzialdrehzahl
w kontekœcie berechnung der differenzialdrehzahl zwischen trommel-, und schneckendrehzahl

ró¿nica w prêdkoœci obrotowej ?!
Micha?
różnicowa prędkość obrotowa
Explanation:
Pozdrawiam!!
Tomasz Gębka

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2005-12-12 18:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Ja bym pozostał przy różnicowej prędkości obrotowej, ponieważ różnica prędkości obrotowej by brzmiała Drehzahldifferenz, prawda?
Nie zmienia to faktu, iż chodzi o tę właśnie różnicę pomiędzy dwoma prędkościami obrotowymi. Ta wartość liczbowa jest prędkością różnicową.
Selected response from:

Tomasz G?bka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4roznica predkosci obrotowych
Crannmer
4różnicowa prędkość obrotowa
Tomasz G?bka


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
różnicowa prędkość obrotowa


Explanation:
Pozdrawiam!!
Tomasz Gębka

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2005-12-12 18:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Ja bym pozostał przy różnicowej prędkości obrotowej, ponieważ różnica prędkości obrotowej by brzmiała Drehzahldifferenz, prawda?
Nie zmienia to faktu, iż chodzi o tę właśnie różnicę pomiędzy dwoma prędkościami obrotowymi. Ta wartość liczbowa jest prędkością różnicową.

Tomasz G?bka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
roznica predkosci obrotowych


Explanation:
roznica predkosci obrotowych bebna i slimaka

W oryginale jest blad. Doslownie jest tam mowa o "rozniczkowej predkosci obrotowej". Czegos takiego nie ma. Winno byc "Drehzahldifferenz". Albo co najwyzej "Differenzdrehzahl". A "roznicowa predkosc obororowa" to nie jest po polsku ;-)


Crannmer
PRO pts in category: 138




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search