HA

Polish translation: tylny most z przekładnią hipoidalną

15:45 Apr 26, 2005
German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: HA
Höchstgeschwindigkeit: 84-140 km/h (je nach Motor, Getriebe, HA und Bereifung)
Lena7
Polish translation:tylny most z przekładnią hipoidalną
Explanation:
HA = Hypoid-Aachsgetriebe
na pewno decyduje o prędkości maksymalnej i pasuje w tym kontekście

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-04-26 16:02:18 GMT)
--------------------------------------------------

pod warunkiem, że mówimy o samochodach ciężarowych

\"HinterAchse\" też może być, bo potocznie \"rodzaj tylnej osi\" to nic innego jak rodzaj i przełożenie przekładni głównej

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-04-26 16:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Pod warunkiem, że mówimy o samochodach ciężarowych lub osobowych z tylnym napęem, ale przy prędkości maks. 140 km/h to musi być ciężarówka

Z przekładnią hipoidalną ciężarówka jedzie szybciej :-)
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tylny most z przekładnią hipoidalną
petrolhead
2 +1HinterAchse (os tylna)
Radson


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
HinterAchse (os tylna)


Explanation:
zgadywanka - dlatego CL "low"


    Reference: http://www.autokiste.de/start.htm?site=/service/abkuerzungen...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: Mo¿e byæ. Potocznie "rodzaj tylnej osi" to nic innego jak rodzaj i prze³o¿enie przek³adni g³ównej, co napisa³em w mojej propozycji
6 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tylny most z przekładnią hipoidalną


Explanation:
HA = Hypoid-Aachsgetriebe
na pewno decyduje o prędkości maksymalnej i pasuje w tym kontekście

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-04-26 16:02:18 GMT)
--------------------------------------------------

pod warunkiem, że mówimy o samochodach ciężarowych

\"HinterAchse\" też może być, bo potocznie \"rodzaj tylnej osi\" to nic innego jak rodzaj i przełożenie przekładni głównej

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-04-26 16:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Pod warunkiem, że mówimy o samochodach ciężarowych lub osobowych z tylnym napęem, ale przy prędkości maks. 140 km/h to musi być ciężarówka

Z przekładnią hipoidalną ciężarówka jedzie szybciej :-)

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search