Airbagvorhang

Polish translation: kurtyna powietrzna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Airbagvorhang
Polish translation:kurtyna powietrzna
Entered by: Mariusz Wstawski

21:51 Dec 4, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Airbagvorhang
Beifahrer-Seitenairbagvorhang gekreuzte Verbindung zu anderem Z├╝ndungskreis
Mariusz Wstawski
Germany
kurtyna powietrzna
Explanation:
http://www.volkswagen.at/mehrausstattung.php?K_ID=13
http://pl.wikipedia.org/wiki/Poduszka_powietrzna
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dzi─Ökuj─Ö
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kurtyna powietrzna
Maciej Andrzejczak
4kurtyna
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kurtyna powietrzna


Explanation:
http://www.volkswagen.at/mehrausstattung.php?K_ID=13
http://pl.wikipedia.org/wiki/Poduszka_powietrzna


Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzi─Ökuj─Ö

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: exactly
0 min

agree  Szymon Metkowski
14 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kurtyna


Explanation:
Pojazdy wyposa┼╝one s┬▒ cz─Östo w boczne poduszki powietrzne, nazywane kurtynami.
Poduszka powietrzna - Wikipedia, wolna encyklopedia1 Boczna poduszka powietrzna; 2 Kurtyna powietrzna; 3 Poduszka powietrzna ... Kurtyna powietrzna to dodatkowa poduszka powietrzna wystrzeliwana z kraw─Ödzi ...
pl.wikipedia.org/wiki/Poduszka_powietrzna - 18k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Anonse.tvs.pl- Serwis ogłoszeń bezpłatnych... Poduszka powietrzna pasażera Boczne poduszki powietrzne typu kurtyna Napinacze ... Bezpieczeństwo: ABS Poduszka powietrzna kierowcy Poduszka powietrzna ...
anonse.tvs.pl/szukaj.php?strona=29& kat=2&rub=8&forma= - 38k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Anonse.tvs.pl- Serwis ogłoszeń bezpłatnych... Bezpieczeństwo: ABS Wspomaganie hamowania awaryjnego Poduszka powietrzna kierowcy Poduszka powietrzna pasażera Boczne poduszki powietrzne typu kurtyna ...
anonse.tvs.pl/szukaj.php?strona=30& kat=2&rub=8&forma= - 36k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Mercedes C-klasaChroni±ca głowę poduszka powietrzna - kurtyna zapewniła amortyzację, ... Poduszka powietrzna - kurtyna otworzyła się chroni±c głowy przednich i tylnych ...
www7.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=183 - 38k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Opel MerivaDostępna w opcji poduszka powietrzna - kurtyna zadziałała dobrze. Bezpieczeństwo dziecka. Oba foteliki chroniły główki dzieci w zderzeniu czołowym, ...
www7.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=179 - 37k - Im Cache - Ähnliche Seiten
[ Weitere Ergebnisse von www7.nowe.mojeauto.pl ]


Poduszka powietrzna2 Kurtyna powietrzna. 3 Poduszka powietrzna ┬Ârodkowego pasa┼╝era tylnej kanapy ... Kurtyna powietrzna to dodatkowa Poduszka powietrzna wystrzeliwana z ...
pl.efactory.pl/Poduszka_powietrzna - 9k - Zus├Ątzliches Ergebnis - Im Cache - ├ähnliche Seiten


Onet.pl - MotoBoczna poduszka powietrzna (kurtyna) ochronila w znacznej mierze głowę kierowcy podczas testów na ... Poduszka powietrzna ochraniaj±ca głowę, kurtyna boczna ...
kupnowe.moto.onet.pl/cms/?id=14 - 40k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Onet.pl - MotoPoduszka powietrzna ochraniaj±ca głowę, kurtyna powietrzna. Poduszka powietrzna ochraniaj±ca tułów, istnieje. ZDERZENIE BOCZNE - OCHRONA DZIECI ...
kupnowe.moto.onet.pl/cms/?id=10 - 40k - Im Cache - Ähnliche Seiten
[ Weitere Ergebnisse von kupnowe.moto.onet.pl ]


AUTO ZET - Samochody u┼╝ywane, skup samochod├│w, autokomis, komis ...... 4 x poduszka powietrzna, 2 x kurtyna powietrzna, elektrycznie sterowane szyby i ... FIAT PUNTO 1.1 (55KM) 142 ty┬ km. rok 1996, 2 x poduszka powietrzna, ...
www.autozet.pl/oferta.php3 - 58k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Internetowa baza hase┼é2 Kurtyna powietrzna. 3 Poduszka powietrzna ─╣ÔÇ║rodkowego pasa─╣─Żera tylnej kanapy ... Kurtyna powietrzna to dodatkowa Poduszka powietrzna wystrzeliwana z ...
www.fraza.max-site.pl/wiki/Poduszka_powietrzna

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 646




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search