Verlastet

Polish translation: (przystosowany/przewidziany/zaprojektowany) do przewożenia na ciężarówce, przewożony na ciężarówce

15:14 Dec 12, 2016
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Rachunek za rębak do drewna
German term or phrase: Verlastet
Verlastet auf Einachsanhänger, to jest cały kontekst. Zabudowany na przyczepie jednoosiowej?
maczek
Polish translation:(przystosowany/przewidziany/zaprojektowany) do przewożenia na ciężarówce, przewożony na ciężarówce
Explanation:
Verlastet (ang. UK lorried) - obiekt, który jest przystosowany/zaprojektowany do przewożenia na ciężarówce

Verlastet auf Einachsanhänger - przystosowany/zaprojektowany do przewożenia na przyczepie jednoosiowej
Może oznaczać również w konkretnym kontekście: zabudowany na przyczepie jednoosiowej

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  4 godz. (2016-12-13 19:31:45 GMT)
--------------------------------------------------

Określenie "verlastet" (~stanowiący obciążenie) jest używany głównie/najczęściej w służbach mundurowych (np. wojsko, straż pożarna) oraz transporcie kontenerowym. W niektórych zastosowaniach "verlasten" oznacza "załadować pojazd w celu transportu" lub "transportować pojazdem", lub "załadować do kontenera w celu tranportu".
Ostateczny sens musi wybrać Pytający.
Selected response from:

An-Ja
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(przystosowany/przewidziany/zaprojektowany) do przewożenia na ciężarówce, przewożony na ciężarówce
An-Ja
3zabudowany
Piotr Hasny


Discussion entries: 11





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zabudowany


Explanation:
Podobny opis:
Löschgruppenfahrzeug 20
[...] Optional können beispielsweise eine Tragkraftspritze, ein Schaum-/Wasser-Werfer oder eine erweiterte Ausrüstung für Wasserschadenslagen auf diesem Fahrzeug verlastet sein.


    https://de.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6schgruppenfahrzeug
Piotr Hasny
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 122

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(przystosowany/przewidziany/zaprojektowany) do przewożenia na ciężarówce, przewożony na ciężarówce


Explanation:
Verlastet (ang. UK lorried) - obiekt, który jest przystosowany/zaprojektowany do przewożenia na ciężarówce

Verlastet auf Einachsanhänger - przystosowany/zaprojektowany do przewożenia na przyczepie jednoosiowej
Może oznaczać również w konkretnym kontekście: zabudowany na przyczepie jednoosiowej

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  4 godz. (2016-12-13 19:31:45 GMT)
--------------------------------------------------

Określenie "verlastet" (~stanowiący obciążenie) jest używany głównie/najczęściej w służbach mundurowych (np. wojsko, straż pożarna) oraz transporcie kontenerowym. W niektórych zastosowaniach "verlasten" oznacza "załadować pojazd w celu transportu" lub "transportować pojazdem", lub "załadować do kontenera w celu tranportu".
Ostateczny sens musi wybrać Pytający.

Example sentence(s):
  • Auf dem Tieflader in Schwanenhalsbauweise ist der international renommierte Panzer Leopard <b>verlastet</b>.

    https://www.siku.de/pl/shop/tieflader-mit-panzer.html
    Reference: http://www.dict.cc/?s=verlastet
An-Ja
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
5 mins
  -> Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search