Tageszulassung

Polish translation: rejestracja na jeden dzień

15:45 Apr 6, 2005
German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Tageszulassung
Wenn das Fahrzeug nur für einen Tag genutzt werden soll, kann eine sog. Tageszulassung beantragt werden. Die Versicherung und Registrierung und damit die Zulassung für den Straßenverkehr ist damit auf einen Tag begrenzt.

wiem, o co chodzi, ale nie znam "fachowego" terminu...
A_Lex
Poland
Polish translation:rejestracja na jeden dzień
Explanation:
To specyfika rynku niemieckiego - stosowana przede wszystkim w celu obniżenia ceny i zwiększenia sprzedaży. Być może będzie to kiedyś praktykowane w Polsce.
To nie jest równoważne z tzw. "rejestracją próbną" (dawniej też "czerwone numery").
Z własnego doświadczenia...
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Obie odpowiedzi to wła¶ciwie to samo, ale Jerzy był szybszy i bardziej przekonuje mnie jego do¶wiadczenie niż to, że "tak się mówi" :-) Dzięki!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rejestracja na jeden dzień
Jerzy Czopik
3 +2rejestracja jednodniowa
rjz


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rejestracja na jeden dzień


Explanation:
To specyfika rynku niemieckiego - stosowana przede wszystkim w celu obniżenia ceny i zwiększenia sprzedaży. Być może będzie to kiedyś praktykowane w Polsce.
To nie jest równoważne z tzw. "rejestracją próbną" (dawniej też "czerwone numery").
Z własnego doświadczenia...

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 646
Grading comment
Obie odpowiedzi to wła¶ciwie to samo, ale Jerzy był szybszy i bardziej przekonuje mnie jego do¶wiadczenie niż to, że "tak się mówi" :-) Dzięki!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Dok³adnie tak jak mówisz!!
51 mins

agree  Anna Bittner
2 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rejestracja jednodniowa


Explanation:
Tak po polsku krócej i tak o tej rej. się w PL mówi.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzysiek12: ano;) http://www.interklub.com.pl/pl/klub/de_pl.html
11 hrs

agree  Jerzy Czopik: Jasne, zaraz sobie zakonotujê
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search