Geschäftsanbahnung

Polish translation: skuteczne nawiazanie / zainicjowanie transakcji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geschäftsanbahnung
Polish translation:skuteczne nawiazanie / zainicjowanie transakcji
Entered by: Aleksandra Kwasnik

11:41 Apr 14, 2005
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Geschäftsanbahnung
Kontekstu nie ma: po prostu zastanawiam sie, jak by to najzreczniej przetlumaczyc na polski.
Aleksandra Kwasnik
Germany
nawiązanie/zainicjowanie interesów
Explanation:
lub stosunków gospodarczych
wszystko zależy w jakim kontekście chcesz użyc tego słowa

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-14 11:45:19 GMT)
--------------------------------------------------

lub nawiązywanie/inicjowanie itp.
również decyduje kontekst
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Wzielam: "skuteczne nawiazanie / zainicjowanie transakcji"
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3nawiązanie/zainicjowanie interesów
Anna Bittner
5nawi±zanie kontaktu
Grażyna Lesińska
4pośrednictwo gospodarcze
SATRO


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Geschäftsanbahnung
pośrednictwo gospodarcze


Explanation:
Albo w węższym kontekście pośrednictwo w zakresie zawierania kontaktów

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Geschäftsanbahnung
nawiązanie/zainicjowanie interesów


Explanation:
lub stosunków gospodarczych
wszystko zależy w jakim kontekście chcesz użyc tego słowa

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-14 11:45:19 GMT)
--------------------------------------------------

lub nawiązywanie/inicjowanie itp.
również decyduje kontekst

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Wzielam: "skuteczne nawiazanie / zainicjowanie transakcji"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: meine Rede :o)
0 min
  -> danke sehr:)

agree  Magdalena Nucia
1 hr

agree  iceblue: mozna tez: nawiazanie kontaktow firmowych
2 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Geschäftsanbahnung
nawi±zanie kontaktu


Explanation:
Racja. Za Geschäftsanbahnung firmy konsultingowe , zajmuj±ce się tzw. "kojarzeniem firm" pobieraja opłaty. Jest to jedno z działań takich firm.Siedzę w tym temacie.

Grażyna Lesińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 60




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search