Wertschöpfung

Polish translation: tworzenie / generowanie wartości (materialnych / finansowych itp.)

19:46 Apr 25, 2005
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Wertschöpfung
Podpunkt zawarty w dokumentacji powerpointa, tytul strony: "Kooperationsvarianten", podpunkt:
- Dynamisches Netzwerk. Broker/Trader ohne eigene *Wertschöpfung*
Aleksandra Kwasnik
Germany
Polish translation:tworzenie / generowanie wartości (materialnych / finansowych itp.)
Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-04-25 19:50:05 GMT)
--------------------------------------------------

Pani Kilian podaje wprawdzie wyłącznie \"tworzenie wartości\", ale ja się osobiście stykałem z taką różnorodnością wariantów, że hoho, a może i jeszcze raz ho..
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
+ nowych - Dziekuje wszystkim!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tworzenie / generowanie wartości (materialnych / finansowych itp.)
SATRO
3 +1kreacja wartosci/ wartosc dodana
Agnieszka Hayward
3(bez) tworzenia nowych warto¶ci
rjz


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wertschöpfung
tworzenie / generowanie wartości (materialnych / finansowych itp.)


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-04-25 19:50:05 GMT)
--------------------------------------------------

Pani Kilian podaje wprawdzie wyłącznie \"tworzenie wartości\", ale ja się osobiście stykałem z taką różnorodnością wariantów, że hoho, a może i jeszcze raz ho..

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
+ nowych - Dziekuje wszystkim!

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wertschöpfung
kreacja wartosci/ wartosc dodana


Explanation:
Leksykon "Terminologia fachowa doradztwa podatkowego"
HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Tak w³asniwie, to optowa³bym za 1. wersj¹ :) // Kiedy kupi³aœ??
8 mins
  -> dzieki. nabylam po Twojej sugestyi, czas jakis temu :o)

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ohne Wertschöpfung
(bez) tworzenia nowych warto¶ci


Explanation:
warto¶ć dodana tu nie pasuje, jest to b. okre¶lony termin ek.-polit.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 76




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search