Kosten für Arbeitsausfall

Polish translation: koszty wynikające z niezdolności do pracy

18:26 May 29, 2006
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Kosten für Arbeitsausfall
German term or phrase: Kosten für Arbeitsausfall
Weitere volkswirtschaftliche Vorteile ergeben sich aus den im nachfolgenden Abschnitt geschilderten verbesserten Möglichkeiten
der Unfallaufklärung, der Verfahrensbeschleunigung sowie den vermiedenen Kosten für medizinische Leistungen und
Arbeitsausfall.

(gdy poszkodowany lezy np. w szpitalu i nie moze przyjsc do pracy)

Pomocy!!!
Dzieki;)
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Polish translation:koszty wynikające z niezdolności do pracy
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Jacek Jasiński
Grading comment
Dziekuje;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4koszty wynikające z niezdolności do pracy
Jacek Jasiński
3 +1koszty przestoju w pracy
kocur
3koszty związane z absencją pracownika
Agiks


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
koszty wynikające z niezdolności do pracy


Explanation:
propozycja

Jacek Jasiński
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  romsz (X): w pow. kontekście raczej to :>)
11 hrs

agree  Grażyna Lesińska: w tym kontekscie tak; generalnie (inny kontekst)- jak podał Kocut
14 hrs

agree  Bozena Meske
18 hrs

agree  klick
3 days 23 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
koszty przestoju w pracy


Explanation:
prop;)

--------------------------------------------------
Note added at 44 Min. (2006-05-29 19:10:45 GMT)
--------------------------------------------------

Przestój może być zawiniony lub niezawiniony przez pracownika. Za przestój powstały z jego winy wynagrodzenie nie przysługuje. Za czas niezawinionego przestoju przysługuje mu wspomniane już wynagrodzenie wynikające z jego osobistego zaszeregowania, określonego stawką godzinową lub miesięczną, a jeżeli taki składnik wynagrodzenia nie został wyodrębniony przy określaniu warunków wynagradzania - 60 proc. wynagrodzenia

kocur
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Grażyna Lesińska: generalnie tak (przestoj produkcyjny),ale nie w tym kontekście
14 hrs

agree  Alicja Bloemer
15 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty związane z absencją pracownika


Explanation:
propozycja

Agiks
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search