Legitimation: durch Personalausweis

Polish translation: tożsamość ustalono na podstawie dowodu osobistego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Legitimation: durch Personalausweis
Polish translation:tożsamość ustalono na podstawie dowodu osobistego
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

06:56 May 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
German term or phrase: Legitimation: durch Personalausweis
na akcie notarialnym "Autovollmacht"

Jak to okreslic:
stwierdzenie tozsamosci: na podstawie d.o.?
ustalenie danych osobowych: na podstawie d.o.?

a moze inne propozycje...?dziekuje
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
tożsamość ustalono na podstawie dowodu osobistego
Explanation:
Fragment z polskiego aktu notarialnego:
"Tożsamość stawających ustaliła notariusz na podstawie okazanych dowodów osobistych, wydanych za numerami..."
Selected response from:

Radello
Poland
Grading comment
Dziekuje;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tożsamość ustalono na podstawie dowodu osobistego
Radello
3legitymacja
klick


Discussion entries: 7





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
legitymacja


Explanation:
legitymacja = upoważnienie

klick
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radello: SJP nie podaje takiego znaczenia: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=28560
57 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tożsamość ustalono na podstawie dowodu osobistego


Explanation:
Fragment z polskiego aktu notarialnego:
"Tożsamość stawających ustaliła notariusz na podstawie okazanych dowodów osobistych, wydanych za numerami..."

Radello
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
2 hrs
  -> dzięki

agree  Alina Brockelt
6 hrs
  -> dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search