Neigungsfach

Polish translation: przedmiot preferencyjny

17:13 Sep 25, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
German term or phrase: Neigungsfach
Na niem. swiadectwie maturalnym:
Das Profilfach ist mit "p" und das Neigungsfach mit "N" gekennzeichnet.
W tym przypadku literka ta opatrzono "Sport" x2, czyli punkty liczone podwojnie..

o co tu chodzi? kto zdawal mature w Niemczech?
dzieki,al.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Polish translation:przedmiot preferencyjny
Explanation:
przedmiot profilowy / przedmiot preferencyjny

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="przedmiot profilowy"&bt...
http://72.14.221.104/search?q=cache:DtrsD44FFOwJ:www.irom.uw...

Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Germany
Grading comment
dzieki!!!;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2przedmiot preferencyjny
Aleksandra Kwasnik
3wybrany przedmiot maturalny
Mariusz Wstawski


Discussion entries: 6





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
przedmiot preferencyjny


Explanation:
przedmiot profilowy / przedmiot preferencyjny

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="przedmiot profilowy"&bt...
http://72.14.221.104/search?q=cache:DtrsD44FFOwJ:www.irom.uw...



Aleksandra Kwasnik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki!!!;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: preferencyjny / zgodny z zainteresowaniami/sklonnosciami ucznia (nie "profilowy"!). Rozni sie od zwyklych tym, ze moze byc wzglednie dowolnie wybrany, ma cztery godziny/tydzien i jego oceny sa silniej wazone przy ustalaniu oceny koncowej (maturalnej).
1 hr
  -> dzieki! tak, tak, profilowy to ten pierwszy podany przez ABH (Profilfach), podalam gwoli kompletnosci obydwa.

agree  Alina Brockelt
14 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wybrany przedmiot maturalny


Explanation:

http://www.thg.aa.bw.schule.de/powerpoint/Oberstufe_11_2001.... neue Oberstufe

prezentacja powinna pomóc

Mariusz Wstawski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search