Stereo-Anlage

Polish translation: wieża stereo

17:17 Jan 1, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
German term or phrase: Stereo-Anlage
Headset:
Flexibel einsetzbar an 5.1 DVD-Player oder als Headset an der Stereo-Anlage

Chodzi o zestaw sluchawkowy do gier komputerowych...

potocznie mowi sie chyba "wieza"... ALe czy moge tak napisac w opisie?

Serdecznie dziekuje i zycze wiele sukcesow w Nowym Roku!
Yvonne Kuzminska
Germany
Polish translation:wieża stereo
Explanation:
wieża stereo
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Poland
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4wieża stereo
Mariusz Wstawski
5zestaw stereo
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
wieża stereo


Explanation:
wieża stereo

Mariusz Wstawski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Zukowski: raczej chyba napewno
18 mins
  -> dziękuję

agree  Katarzyna Bieniaszewska
23 mins
  -> dziękuję

agree  Jerzy Czopik: ano
31 mins
  -> dziękuję

agree  Tamod
1 hr
  -> dziękuję

neutral  Andrzej Lejman: to nie musi być wieża...
4 hrs

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zestaw stereo


Explanation:
Zestaw stereo jest określeniem bardziej ogólnym niż wieża stereo.

Wieża stereo to zestaw oddzielnych klocków ustawionych jeden na drugim - klasycznie: odbiornik, wzmacniacz, magnetofon, odtwarzacz CD, korektor, nawet programator z zegarem - np. http://www.hood.de/auction/32067422/technics-stereo-anlage-m...

Wieża stereo jest zestawem stereo, lecz zestaw stereo nie musi być wieżą stereo.
Zestaw stereo to również takie coś, gdzie wszystkie komponenty (oprócz głośników) mieszczą się w jednym pudełku, np. http://www.hifi.pl/nowosci/pokaz.php?nr=497 .
Po niemiecku także jest to Stereoanlage: http://www.preisvergleich.de/report/listReports/id/817111/na...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search