Webinstanz

Polish translation: instancja/wystąpienie (w sieci) WWW

20:05 Feb 28, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / serwis internetowy
German term or phrase: Webinstanz
DocuWare Webinstanz
Mariusz Wstawski
Poland
Polish translation:instancja/wystąpienie (w sieci) WWW
Explanation:
Nie negując wersji 'aplikacja', podaję tę wersję, ponieważ jest ściślejsza. A w tym przypadku, zależnie od tego, jak to szczegółowo działa, może być również poprawniejsza.

NB 'webowa' to określenie raczej żargonowe.

W tym przypadku owa instancja www może być osobną witryną, w której dostępne są funkcje/mechanizmy DocuWare.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3instancja/wystąpienie (w sieci) WWW
Maciek Drobka
3Aplikacja webowa
Dariusz Prochotta


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Aplikacja webowa


Explanation:
słowo "Instanz" używane jest w znaczeniu Anwendung - czyli aplikacja (wg. Duden Rechtschreibung). Sprawdź w wikipedii czy Ci to znaczenie pasuje

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instancja/wystąpienie (w sieci) WWW


Explanation:
Nie negując wersji 'aplikacja', podaję tę wersję, ponieważ jest ściślejsza. A w tym przypadku, zależnie od tego, jak to szczegółowo działa, może być również poprawniejsza.

NB 'webowa' to określenie raczej żargonowe.

W tym przypadku owa instancja www może być osobną witryną, w której dostępne są funkcje/mechanizmy DocuWare.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję za pomoc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search