RWA

Polish translation: instalacja do odprowadzania dymu i ciepła

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:RWA (Rauch- und Wärmeabzug)
Polish translation:instalacja do odprowadzania dymu i ciepła
Entered by: Karolina Gajkowska

08:22 Sep 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: RWA
dotar³am i ustali³am ¿e chodzi o Rauch- und Waermeanlage. Czy jest na to jakie¶ utarte polskie okre¶lenie, czy lepiej opisowo zrobiæ?
Karolina Gajkowska
instalacja do odprowadzania dymu i ciepła
Explanation:
instalacja do odprowadzania dymu i ciepła
wg. PN-B-02877-2:1998
(norma przeciwpozarowa)

system usuwania ciepła i dymu z budynków


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2005-09-15 10:35:26 GMT)
--------------------------------------------------

RWA - Rauch- und Wärmeabzugsanlagen

http://www.elektro-weich.de/rwa_grundlage.htm

RWA-Anlagen, RWA-Systeme
Rauch- und Wärmeabzugsanlagen, Entrauchungssysteme

http://www.baulinks.de/links/1frame.htm?http://www.baulinks....

RWA-ANLAGE
(Abk. für Rauch-Wärme-Abzug-Anlage)

http://www.baulexikon.de/Bautechnik/Begriffe_Bautechnik/r/ba...

RWA - Rauch-Wärme-Abzugsanlagen
Sicherheit durch natürlichen Rauchabzug

http://www.feuerschutzbockel.de/produkte/rwa.html

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rauch- und Wärmeabzug
Logostrada
4 +1instalacja do odprowadzania dymu i ciepła
Crannmer
4System sygnalizacji dymu
SATRO


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
System sygnalizacji dymu


Explanation:
RauchWarnAlagen, to jest połącznone z klapami dymowymi, które stanowią systm odprowadzania dymu...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: to nie jest wlasciwe znaczenie
13 mins

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
instalacja do odprowadzania dymu i ciepła


Explanation:
instalacja do odprowadzania dymu i ciepła
wg. PN-B-02877-2:1998
(norma przeciwpozarowa)

system usuwania ciepła i dymu z budynków


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2005-09-15 10:35:26 GMT)
--------------------------------------------------

RWA - Rauch- und Wärmeabzugsanlagen

http://www.elektro-weich.de/rwa_grundlage.htm

RWA-Anlagen, RWA-Systeme
Rauch- und Wärmeabzugsanlagen, Entrauchungssysteme

http://www.baulinks.de/links/1frame.htm?http://www.baulinks....

RWA-ANLAGE
(Abk. für Rauch-Wärme-Abzug-Anlage)

http://www.baulexikon.de/Bautechnik/Begriffe_Bautechnik/r/ba...

RWA - Rauch-Wärme-Abzugsanlagen
Sicherheit durch natürlichen Rauchabzug

http://www.feuerschutzbockel.de/produkte/rwa.html



Crannmer
PRO pts in category: 636
Grading comment
dziękuję :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
12 hrs
  -> thx

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Rauch- und Wärmeabzug


Explanation:
Instalacja wyciągowa p.poż., a tak naprawdę to się na to mówi "klapy dymne". Tak przynajmniej znam to z różnych dokumentacji.

Logostrada
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search