Regenfalleitung

Polish translation: Rura spustowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Regenfalleitung
Polish translation:Rura spustowa
Entered by: Urszula Kołodziej

00:06 Nov 20, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Regenfalleitung
To jest objaśnienie po niemiecku, które znalazłam w internecie. Potrzebny bardzo polski odpowiednik. Dziękuję za pomoc.
Das anfallende Regenwasser wird über die Dachfläche in die Dachrinne geführt und gelangt vom Rinnenablauf durch eine Regenfalleitung in die Grundleitung, welche das Wasser sicher in die Kanalisation weiterleitet.
Urszula Kołodziej
Rura spustowa
Explanation:
http://pl.rheinzink.de/33.aspx
W celu uniknięcia zawilgocenia ścian zewnętrznych lub piwnicznych woda deszczowa spływająca po dachu powinna być odprowadzana poprzez system odwodnienia dachu. System taki składa się z reguły z rynien dachowych i dołączonych do nich rur spustowych, które pośrednio wprowadzają wodę deszczową do publicznej sieci kanalizacyjnej, albo do urządzenia uzdatniającego deszczówkę, lub też rozsączają ją kierując do rowów odwadniających.
Selected response from:

Wojciech Modrzycki
Poland
Grading comment
Dziękuję obydwu Kolegom za pomoc!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rura spustowa / spadowa
Crannmer
4 +1Rura spustowa
Wojciech Modrzycki


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Rura spustowa


Explanation:
http://pl.rheinzink.de/33.aspx
W celu uniknięcia zawilgocenia ścian zewnętrznych lub piwnicznych woda deszczowa spływająca po dachu powinna być odprowadzana poprzez system odwodnienia dachu. System taki składa się z reguły z rynien dachowych i dołączonych do nich rur spustowych, które pośrednio wprowadzają wodę deszczową do publicznej sieci kanalizacyjnej, albo do urządzenia uzdatniającego deszczówkę, lub też rozsączają ją kierując do rowów odwadniających.


Wojciech Modrzycki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62
Grading comment
Dziękuję obydwu Kolegom za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Wstawski
16 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rura spustowa / spadowa


Explanation:
rura spustowa / spadowa

auch (Regen-)Fallrohr

Crannmer
PRO pts in category: 632

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Wstawski
16 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search