Elektro-Öffner

Polish translation: rygiel elektromagnetyczny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Elektro-Öffner
Polish translation:rygiel elektromagnetyczny
Entered by: Agnieszka Parfinowicz-Wstawska

09:22 Jun 5, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Türen
German term or phrase: Elektro-Öffner
Türverriegelungen; Tür mit Elektro-Öffner

Die geschlossene Tür wird durch einen
separat angebrachten Schalter zum
Öffnen freigegeben.
Die freigegebene Tür kann nur solange
geöffnet werden, wie der Schalter
betätigt wird.
Tageseinstellung:
Für die Tageseinstellung kann die Falle
() des Elektro-Öffners dauerhaft entriegelt
werden.
Bei entriegelter Schloßfalle kann die Tür
jederzeit geöffnet werden.
Entriegeln:
• Falle () durch Verstellen des Sperrhebels
() nach unten entriegeln (1.).
Verriegeln:
• Elektro-Öffner durch Verstellen des
Sperrhebels () nach oben verriegeln
(2.).
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
rygiel elektromagnetyczny
Explanation:
rygiel elektromagnetyczny

http://www.google.de/search?hl=de&q=rygiel elektromagnetyczn...


--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2007-06-05 16:47:38 GMT)
--------------------------------------------------

Rygiel z wyłącznikiem
Rygiel z wyłącznikiem, zaopatrzony jest w mechaniczny przełącznik umożliwiający pracę rygla w dwóch pozycjach: w pozycji zamkniętej, wówczas rygiel otwieramy podając mu impuls lub w pozycji otwartej wówczas rygiel jest cały czas otwarty. Ta funkcja wykorzystywana jest wszędzie tam, gdzie w ciągu dnia drzwi czy furtka mają być cały czas otwarte (np. sklepy, punkty usługowe itp.), a na noc rygiel jest blokowany.

http://www.gerda.pl/elektrozaczepy.php?id=4

Rygiel elektromagnetyczny z wyłącznikiem mechanicznym DZIEŃ/NOC

http://209.85.135.104/search?q=cache:6E155l3R4M8J:www.aldom....

http://www.google.de/search?hl=de&q=rygiel elektromagnetyczn...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rygiel elektromagnetyczny
Crannmer
4elektryczny przyrzad do otwierania
Alicja Bloemer


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektryczny przyrzad do otwierania


Explanation:
otwieracz elektryczny

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rygiel elektromagnetyczny


Explanation:
rygiel elektromagnetyczny

http://www.google.de/search?hl=de&q=rygiel elektromagnetyczn...


--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2007-06-05 16:47:38 GMT)
--------------------------------------------------

Rygiel z wyłącznikiem
Rygiel z wyłącznikiem, zaopatrzony jest w mechaniczny przełącznik umożliwiający pracę rygla w dwóch pozycjach: w pozycji zamkniętej, wówczas rygiel otwieramy podając mu impuls lub w pozycji otwartej wówczas rygiel jest cały czas otwarty. Ta funkcja wykorzystywana jest wszędzie tam, gdzie w ciągu dnia drzwi czy furtka mają być cały czas otwarte (np. sklepy, punkty usługowe itp.), a na noc rygiel jest blokowany.

http://www.gerda.pl/elektrozaczepy.php?id=4

Rygiel elektromagnetyczny z wyłącznikiem mechanicznym DZIEŃ/NOC

http://209.85.135.104/search?q=cache:6E155l3R4M8J:www.aldom....

http://www.google.de/search?hl=de&q=rygiel elektromagnetyczn...


Crannmer
PRO pts in category: 636
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search