Wetterschutzjalousien

Polish translation: żaluzje chroniące przed wpływem warunków atmosferycznych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wetterschutzjalousien
Polish translation:żaluzje chroniące przed wpływem warunków atmosferycznych
Entered by: monizonik

07:02 Feb 9, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Wetterschutzjalousien
Bei den Zu- und Abluftkulissen sind starre Wetterschutzjalousien mit Vogelschutzgitter vorzusehen.
monizonik
Poland
żaluzje chroniące przed wpływem warunków atmosferycznych
Explanation:
wyjaśnienie podobne jak wyżej

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  2 godz. (2010-02-10 09:06:52 GMT)
--------------------------------------------------

Schutzjalousien - żaluzje ochronne
Sonnenschutzjalousien, Wetterschutzjalousien - to według p. Macieja Marca i p. Bozeny 55 też tylko by wystarczyło jako ochronne?
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Dziękuję, odpowiada mi precyzja tego tłumaczenia, dlatego decyduję się na tą dłuższą wersję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4żaluzje chroniące przed wpływem warunków atmosferycznych
Dariusz Rabus
3 +1żaluzje ochronne
Bozena55 (X)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
żaluzje ochronne


Explanation:
żaluzje zabezpieczające przed negatywnymi skutkami klimatycznymi

Bozena55 (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Marzec: rzeczywiscie wystarczy tyle moim zdaniem
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
żaluzje chroniące przed wpływem warunków atmosferycznych


Explanation:
wyjaśnienie podobne jak wyżej

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  2 godz. (2010-02-10 09:06:52 GMT)
--------------------------------------------------

Schutzjalousien - żaluzje ochronne
Sonnenschutzjalousien, Wetterschutzjalousien - to według p. Macieja Marca i p. Bozeny 55 też tylko by wystarczyło jako ochronne?

Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 200
Grading comment
Dziękuję, odpowiada mi precyzja tego tłumaczenia, dlatego decyduję się na tą dłuższą wersję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search