Eierschalensollbruchstellenverursacher

Polish translation: uderzeniowy (kulkowy) otwieracz do jaj

20:40 Mar 4, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Cooking / Culinary / Küchengeräte
German term or phrase: Eierschalensollbruchstellenverursacher
Eierschalensollbruchstellenverursacher

Jak np. na ilustracji:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Eierschal...

Funkcja i przeznaczenie jest oczywiście jasne. Chodzi mi o polski odpowiednik maksymalnie oddający charakter i rejestr oraz konotacje oryginału. Coś w kierunku "ręczny perforator grawitacyjny ..." itp. :-)

Tłumaczenie może być baaaardzo woooolne ;-)
Crannmer
Polish translation:uderzeniowy (kulkowy) otwieracz do jaj
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   16 godz. (2009-03-05 12:43:03 GMT)
--------------------------------------------------

skorupkołom manualny

--------------------------------------------------
Note added at   16 godz. (2009-03-05 12:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

precyzyjny jajozbijak
Selected response from:

Joanna Sadowska
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za propozycje i przepraszam za długie niezamykanie - nie moglem się zdecydować na odpowiedz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2uderzeniowy (kulkowy) otwieracz do jaj
Joanna Sadowska
3obcinacz do jajek
klick
3skorupkowzruszyciel
Lucyna Wiatr
3odbezpieczacz jajeczny nakładany z przybijakiem kulkowym
Mirosław Wagner
3jajołamacz
Mariusz Wstawski
3punktowy rozbijacz skorupek jaj
Waldemar Fortuna


Discussion entries: 1





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
uderzeniowy (kulkowy) otwieracz do jaj


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   16 godz. (2009-03-05 12:43:03 GMT)
--------------------------------------------------

skorupkołom manualny

--------------------------------------------------
Note added at   16 godz. (2009-03-05 12:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

precyzyjny jajozbijak

Joanna Sadowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję bardzo za propozycje i przepraszam za długie niezamykanie - nie moglem się zdecydować na odpowiedz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: otwieracz do jaj :-)
16 days

agree  Adrian Liszewski: Po latach trafiłem na to pytanie, moim zdaniem można też użyć przymiotnika "kinetyczny":)
1859 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jajołamacz


Explanation:
jajołamacz

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2009-03-05 13:26:29 GMT)
--------------------------------------------------

punktowy, aby nie było zbyt brutalnie...

Mariusz Wstawski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 14

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odbezpieczacz jajeczny nakładany z przybijakiem kulkowym


Explanation:
:-)

Mirosław Wagner
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
punktowy rozbijacz skorupek jaj


Explanation:
propo

Waldemar Fortuna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

2 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skorupkowzruszyciel


Explanation:
ew. skorupkowzruszyciel jajeczny ;)))

Lucyna Wiatr
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish

322 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obcinacz do jajek


Explanation:
http://www.tchibo.pl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/pl/...
znalazlam przypadkowo na stronie Tchibo :-))

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search