Fleißaufgabe

Polish translation: Zadanie nadobowiązkowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fleißaufgabe
Polish translation:Zadanie nadobowiązkowe
Entered by: JoannaJo

18:37 Jun 28, 2012
German to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: Fleißaufgabe
Z opisowej oceny ucznia w 1. klasie szkoły podstawowej: Öfter macht er auch Fleißaufgaben
jolga
Zadanie nadobowiązkowe
Explanation:
Mi bardziej pasuje zadanie nadobowiązkowe, bo Fleißaufgabe nie jest obligatoryjne.
Według Dudena:
Schulaufgabe, mit der ein Schüler seinen Fleiß beweisen soll.
Selected response from:

JoannaJo
Grading comment
Bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zadanie nadobowiązkowe
JoannaJo
3zadanie na staranność
Mariusz Wstawski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zadanie na staranność


Explanation:
zadanie na staranność (podejrzewam jakość pisma/liter, np. przepisywanie z tablicy)

Mariusz Wstawski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zadanie nadobowiązkowe


Explanation:
Mi bardziej pasuje zadanie nadobowiązkowe, bo Fleißaufgabe nie jest obligatoryjne.
Według Dudena:
Schulaufgabe, mit der ein Schüler seinen Fleiß beweisen soll.


JoannaJo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olaniza
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search