Durchlässigkeitsprüfapparat

Polish translation: aparat /urzadzene do oznaczania przepuszczalnosci

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Durchlässigkeitsprüfapparat
Polish translation:aparat /urzadzene do oznaczania przepuszczalnosci
Entered by: Lajla

10:26 Apr 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Durchlässigkeitsprüfapparat
chodzi o urzadzene do pomiaru przepuszczalnosci gazu (Kontekst: Das Gerät dient zum Messen und Prüfen von Prüfkörpern aus Giessereisand). Na niemieckich stronach znalazlam takie urzadzenie tylko raz (za to z obrazkiem): http://www.disaatgifa.com/sw1787.asp
Na polskich stronach znalazlam:
- Przepuszczalnoœciomierz gazowy (tylko raz)
- Tester przepuszczalnoœci (ale nie gazu, a tlenu :(
- Aparat do oznaczania przepuszczalnoœci gazów (czy to to samo, co aparat do pomiaru przepuszczalnosci gazow?)
- Miernik (ale tez bez polaczenia z "przepuszczalnosc gazow")
i po prostu
- przyrzady do pomiaru wspó³czynnika przepuszczalnoœci
Czy jakis specjalista moglby mi poradzic, co sie najbardziej nadaje???
Dziekuje z gory
Lajla
aparat do kontroli / oznaczania...
Explanation:
skoro w nazwie jest prüf
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
po dlugich konsultacjach z internetem zdecydowalam sie na: aparat do oznaczania przepuszczalnosci mas formierskich. Dziekuje obu panom :). Rasonowi dodatkowo za linki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aparat do kontroli / oznaczania...
Andrzej Lejman
3aparat pomiarowy/miernik przepuszczalnosci (gazu)
Radson


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Durchlässigkeitsprüfapparat
aparat do kontroli / oznaczania...


Explanation:
skoro w nazwie jest prüf

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 223
Grading comment
po dlugich konsultacjach z internetem zdecydowalam sie na: aparat do oznaczania przepuszczalnosci mas formierskich. Dziekuje obu panom :). Rasonowi dodatkowo za linki :)

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Durchlässigkeitsprüfapparat
aparat pomiarowy/miernik przepuszczalnosci (gazu)


Explanation:
cos mi swita z czasow szkolnych
poszperaj dodatkowo w drugim linku


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22miernik+przepuszczaln...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22badanie+przepuszczaln...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 70




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search