Weitbereichs AC-Eingang ohne Umschaltung

Polish translation: [automatyczne] wejście szerokozakresowe (zasilacza)

21:44 Feb 23, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Systemnetzteil
German term or phrase: Weitbereichs AC-Eingang ohne Umschaltung
Wichtigste Merkmale
Weitbereichs AC-Eingang ohne Umschaltung

[...]

Technische Angaben
Bereich:
90 V AC - 264 V AC; 47 Hz - 63 Hz ohne Bereichsumschaltung
Mariusz Wstawski
Poland
Polish translation:[automatyczne] wejście szerokozakresowe (zasilacza)
Explanation:
wejście szerokozakresowe (zasilacza)

http://www.google.de/#hl=de&source=hp&q=zasilacz wejsciem sz...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc, wszystkim...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Praca w szerokim zakresie napięcia przemiennego bez przełączania obwodów zasilacza
Andrzej Mierzejewski
4[automatyczne] wejście szerokozakresowe (zasilacza)
Crannmer
3wejście szerokozakresowe AC z automatycznym wyborem napięcia
Piotr Fras


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Praca w szerokim zakresie napięcia przemiennego bez przełączania obwodów zasilacza


Explanation:
Tak bym to ujął.

Odpowiedź Piotra zawiera błąd logiczny powtórzony za stroną firmy Elmark: zasilacz nie dokonuje "automatycznego wyboru napięcia", lecz - po prostu - zasilacz pracuje przy dowolnym napięciu wejściowym istniejącym w sieci zasilającej w zakresie od 90 do 264 woltów i przy dowolnej częstotliwości od 47 do 63 herców. Układ elektroniczny utrzymuje stałe (z odchyłkami określonymi w danych technicznych) napięcie wyjściowe (ewentualnie kilka napięć wyjściowych, gdy chodzi o zasilacz komputera stacjonarnego).

Przy okazji: opis na stronie firmy Abertek zawiera tyle błędów, że kwalifikuje się do wątku o najdziwniejszych tłumaczeniach.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 288

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wejście szerokozakresowe AC z automatycznym wyborem napięcia


Explanation:
Wejście szerokozakresowe 90–264 V AC

Zob. też linki poniżej.



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2010-02-24 09:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

Andrzej ma rację: ,,z automatycznym wyborem napięcia" to błąd logiczny. Należałoby to chyba zmienić na ,,z automatycznym dostosowaniem do napięcia" [w zakresie...]


    Reference: http://www.elmark.com.pl/general/magazyn/EPP_02_2008_opinie....
    Reference: http://www.abertek.pl/de/products/power-supplies.php?pid=1_5...
Piotr Fras
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: czytaj w mojej odpowiedzi.
1 hr
  -> OK, dzięki, rzeczywiście podanie odnośnika do strony abertek było niefortunne.

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[automatyczne] wejście szerokozakresowe (zasilacza)


Explanation:
wejście szerokozakresowe (zasilacza)

http://www.google.de/#hl=de&source=hp&q=zasilacz wejsciem sz...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1646
Grading comment
dziękuję za pomoc, wszystkim...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search