Rücksprache mit Kundendienst

Polish translation: konsultacja z działem obsługi klienta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rücksprache mit Kundendienst
Polish translation:konsultacja z działem obsługi klienta
Entered by: Lajla

19:31 Apr 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Rücksprache mit Kundendienst
Jest wiele polskich okreslen:
obs³uga (techniczna) klientów (posprzeda¿na), obs³uga odbiorców, serwis, serwis (po)gwarancyjny, Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, Pogotowie serwisowe...
Bylabym wdzieczna za burzliwa dyskusje, ktora z tych fraz jest czesciej uzywana, ktora rzadziej. Zastanawiam sie, co wybrac do mojego kontekstu:
Das Gerät ist ausschliesslich zum Messen und Prüfen von Prüfkörpern aus Giessereisand bestimmt. Andere Materialien dürfen nur nach Rücksprache mit unserem Kundendienst verwendet werden.
- mozna stosowac tylko po skonsultowaniu naszej obslugi technicznej?
- po konsultacji z naszym serwisem technicznym?
- po porozumieniu sie z naszym pogotowiem serwisowym?
Lajla
konsultacja z działem obsługi klienta
Explanation:
Ja tak (prawie) zawsze robię :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
co robisz? Konsultujesz sie z dzialem obslugi klienta? Dzieki za propozycje, dzieki za egrije, Radsonowi dziekuje rowniez.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2konsultacja z działem obsługi klienta
SATRO
4konsultacja z serwisem (klienta)
Radson


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Rücksprache mit Kundendienst
konsultacja z działem obsługi klienta


Explanation:
Ja tak (prawie) zawsze robię :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 259
Grading comment
co robisz? Konsultujesz sie z dzialem obslugi klienta? Dzieki za propozycje, dzieki za egrije, Radsonowi dziekuje rowniez.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik
8 mins
  -> Dziêx!!

agree  Maciej Andrzejczak
1 hr
  -> Dziêx!!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rücksprache mit Kundendienst
konsultacja z serwisem (klienta)


Explanation:
bez wyszczegolniania z jakim. ogolne pytania/kwestie techniczne moze takze wyjasnic "zwykly call center", a tu nie jest walsnie napisane jaki to Kundendienst.

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 67




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search