Dosierorgan

Polish translation: element dozujący

08:46 Apr 29, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Dosierorgan
czy slowo Dosierorgan znaczy po prostu element dozujacy? Czy ma jakies specjalne okreslenie w j.polskim?
Kontekstu nie mam, ale w internecie go pelno:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dosierorgan&btnG=Szukaj ...
Lajla
Polish translation:element dozujący
Explanation:
albo "organ dozujący", to wtedy trochę więcej niż element, ale w sumie wychodzi na to samo.
Co ciekawe, "organ dozujący" się nie gugluje, więc pewnie jednak lepiej element.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Pewnie moze byc i element dozujacy i dozownik i dozator... Jerzy byl pierwszy. Ale dziekuje Wam obojgu za odpowiedzi :) H.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Dozownik lub dozator
zuvi
4element dozujący
Jerzy Czopik


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
element dozujący


Explanation:
albo "organ dozujący", to wtedy trochę więcej niż element, ale w sumie wychodzi na to samo.
Co ciekawe, "organ dozujący" się nie gugluje, więc pewnie jednak lepiej element.


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-12%...
Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662
Grading comment
Pewnie moze byc i element dozujacy i dozownik i dozator... Jerzy byl pierwszy. Ale dziekuje Wam obojgu za odpowiedzi :) H.

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dozownik lub dozator


Explanation:
Jesli chodzi o cale urzadzenie wtedy dozownik lub dozator

Dozownik

Encyklopedia WIEM

Dozownik, dozator, urządzenie służące do stałego i równomiernego odmierzania porcji (wagowych lub objętościowych) materiałów sypkich, ciekłych.



Słownik Wyrazów Obcych
dozator
|| dozownik tech. urządzenie wydzielające dany materiał lub czynnik w równych (określonych) porcjach, czasem także w wyznaczonej jednostce czasu.

zuvi
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search