Gutbild

Polish translation: obraz prawidłowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gutbild
Polish translation:obraz prawidłowy
Entered by: Anna Skalniak

07:30 Aug 1, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / oscylogram
German term or phrase: Gutbild
Jak np. tu: http://aa.bosch.de/aa/de/berufsschulinfo/media/2005_1.pdf - strona 2, drugi akapit i strona 3

Znalazłam wersję angielską http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/electronics_elec...

Nie mogę wyguglować polskiego odpowiednika. Może chodzi o poprawność, zgodność?
Grażyna Lesińska
Poland
obraz prawidłowy
Explanation:
Chociaż pracowałam z oscyloskopem (nieporównywalnie prostszym), to problemów innych niż ze stabilizacją obrazu nie miałam :). Z instrukcji, do której odsyłasz, wynika, że "Fehlerbild" to obraz zakłócony, a "Gutbild" pojawia się, gdy sprzęt jest prawidłowo ustawiony i działa bez zarzutu, stąd moja sugestia - obraz prawidłowy.
Selected response from:

Anna Skalniak
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2obraz prawidłowy
Anna Skalniak
4prawidłowy sygnał mierzony; mierzony sygnał jest prawidłowy
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
obraz prawidłowy


Explanation:
Chociaż pracowałam z oscyloskopem (nieporównywalnie prostszym), to problemów innych niż ze stabilizacją obrazu nie miałam :). Z instrukcji, do której odsyłasz, wynika, że "Fehlerbild" to obraz zakłócony, a "Gutbild" pojawia się, gdy sprzęt jest prawidłowo ustawiony i działa bez zarzutu, stąd moja sugestia - obraz prawidłowy.

Anna Skalniak
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Izabela Höner
7 hrs

agree  Eigenplane
22 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prawidłowy sygnał mierzony; mierzony sygnał jest prawidłowy


Explanation:
Dwie alternatywne redakcje dla tego samego stanu sygnału.
W tym kontekście chodzi o to, że mierzony sygnał jest zgodny z wymaganiami (taki, jaki powinien być).
Analogicznie Fehlerbild = nieprawidłowy sygnał.


Tekst nie dotyczy funkcjonowania oscyloskopu.
W tekście chodzi o pomiar sygnału oscyloskopem, więc milcząco zakłada się, że oscyloskop - który jest przyrządem pomiarowym - funkcjonuje poprawnie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 360




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search