International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Drosselrückschlagventil mit Manometeranschlussstutzen

Polish translation: zawór dławiąco-zwrotny z króćcem do przyłączenia manometru

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Drosselrückschlagventil mit Manometeranschlussstutzen
Polish translation:zawór dławiąco-zwrotny z króćcem do przyłączenia manometru
Entered by: mialdun

10:31 Apr 25, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / odlewnictwo
German term or phrase: Drosselrückschlagventil mit Manometeranschlussstutzen
wg slownika to by byl:
Reguluj¹cy zawór (przeciw)zwrotny z króæcem (rurowym) dla przy/pod³¹czenia manometru
A jak to po ludzku nazwac (w instrukcji obslugi rozdzial pt. Aparat do pomiaru wytrzyma³oœci mas formierskich
i dalej sa wyszczegolnione wszystkie jego czesci skladowe, m. in. wlasnie w/w zawor)?
Dziekuje z gory
Lajla
zawór dławiąco-zwrotny z króćcem do przyłączenia manometru
Explanation:
regulowany zawór dławiący
Selected response from:

mialdun
Poland
Grading comment
zawór dławiąco-zwrotny sie gugluje: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Zaw%C3%B3r+d%C5%82awi%C4%85co+zwrotny&lr=
Dziekuje obu Panom i egrijowi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Zawór dławiący przeciwzwrotny z króćcem rurowym do podłączenia manometru
Andrzej Lejman
5zawór dławiąco-zwrotny z króćcem do przyłączenia manometru
mialdun


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Drosselrückschlagventil mit Manometeranschlussstutzen
Zawór dławiący przeciwzwrotny z króćcem rurowym do podłączenia manometru


Explanation:
Po ludzku to było, jak drosselklapa nie ryksztosowała... ;-)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzysiek12: ...z króæcem manometrycznym
1 hr

agree  mialdun: zawór d³awi¹co-zwrotny z króæcem do przy³¹czenia manometru
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Drosselrückschlagventil mit Manometeranschlussstutzen
zawór dławiąco-zwrotny z króćcem do przyłączenia manometru


Explanation:
regulowany zawór dławiący

mialdun
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
zawór dławiąco-zwrotny sie gugluje: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Zaw%C3%B3r+d%C5%82awi%C4%85co+zwrotny&lr=
Dziekuje obu Panom i egrijowi :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search