Universal-Druckluft-Formautomat

Polish translation: uniwersalna maszyna do formowania rozdmuchowego

09:31 Apr 28, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Plastics processing
German term or phrase: Universal-Druckluft-Formautomat
Die KMD 75 B ist ein schnelllaufender Druckluft-Formautomat mit Stapelstation, zur Fertigung von Verpackung und tech. Teilen aus thermoplastischen
Kunststoff.
...
Der Formluftautomat beinhaltet die gesamte Bewegungspneumatik, sowie die Pneumatik zum Verformen und Abblasen der Formteile.
In einer Armaturentafel am Folieneinlauf sind die gesamten Bedien- sowie Anzeigegeräte zusammengefasst. Angebrachte Symbol- bzw. Bezeichnungsschilder erleichtern die Bedienung.

Jak nazwać taką maszynę?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:uniwersalna maszyna do formowania rozdmuchowego
Explanation:
propozycja - PETy albo blistry?.
bliższe szczegóły: jakie produkty, materiały, sposób formowania itd. zostawiłbym do opisu technicznego.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Wybieram tę odpowiedź, bo była wcześniej i oddaje to, czego szukam - ale w zasadzie powinienem podzielić punkty między AM i rjz. Dzięki za odpowiedzi, bardzo pomocne :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uniwersalny automat do opakowań o napędzie pneumatycznym
rjz
3uniwersalna maszyna do formowania rozdmuchowego
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 1





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uniwersalna maszyna do formowania rozdmuchowego


Explanation:
propozycja - PETy albo blistry?.
bliższe szczegóły: jakie produkty, materiały, sposób formowania itd. zostawiłbym do opisu technicznego.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72
Grading comment
Wybieram tę odpowiedź, bo była wcześniej i oddaje to, czego szukam - ale w zasadzie powinienem podzielić punkty między AM i rjz. Dzięki za odpowiedzi, bardzo pomocne :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uniwersalny automat do opakowań o napędzie pneumatycznym


Explanation:
uniwersalny automat o napędzie pneumatycznym do (produkcj)opakowań;
składnia jest ze względu na prec. niemieck± trochę skomplikowana

---> link do porównania co robi POLPAK


    Reference: http://www.polpak.pl/nowy.php?go=prod&lang=pl
rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search