Abgasnachbehandlung

Polish translation: przetwarzanie spalin

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abgasnachbehandlung
Polish translation:przetwarzanie spalin
Entered by: Radson

13:58 Oct 18, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Abgasnachbehandlung
Die Motoren mit 430 und 390 PS erhalten zusätzlich zu Common-Rail-Technik und Abgasrückführung einen von X entwickelten wartungsfreien Partikelfilter PM-KAT® (PM für Particulate Matter) zur Abgasnachbehandlung.
obróbka spalin?;)
frytka
przetwarzanie spalin
Explanation:
ogolnikowo i stosunkow "bezpiecznie"
Selected response from:

Radson
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2przetwarzanie spalin
Radson
4oczyszczanie spalin
Jerzy Czopik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oczyszczanie spalin


Explanation:
filtry służą do oczyszczania spalin, ale czy spaliny można obrabiać, to śmiałbym wątpić

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 306

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
przetwarzanie spalin


Explanation:
ogolnikowo i stosunkow "bezpiecznie"

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Zawada: Jak najbardziej, w common railach spaliny siê np. sch³adza
2 hrs

agree  Jerzy Czopik: Mowa o filtrze, nie o ch³odzeniu przed turbin¹, wiêc tu wyraŸnie chodzi³o o ich oczyszczanie /// OK, masz rację co do większej ogólności
17 hrs
  -> bardzo prawdopodobne, tylko narzuca sie pytanie, dlaczego autor nie uzyl "Abgasreinigung"?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search