Altlasten und Flächenrecycling

Polish translation: (usuwanie) zastarzalych skazen i odzyskiwanie powierzchni

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Altlasten und Flächenrecycling
Polish translation:(usuwanie) zastarzalych skazen i odzyskiwanie powierzchni
Entered by: Yvonne Kuzminska

13:46 Feb 21, 2008
German to Polish translations [PRO]
Environment & Ecology
German term or phrase: Altlasten und Flächenrecycling
jako jedna z uslug frimy...

Dziekuje za pomoc.
Yvonne Kuzminska
Germany
(usuwanie) zastarzalych skazen i odzyskiwanie powierzchni
Explanation:
propo
co to ma wspolnego z reklama?

--------------------------------------------------
Note added at 53 Min. (2008-02-21 14:39:56 GMT)
--------------------------------------------------

jest to dzialalnosc polegajaca na odzyskiwaniu terenow skazonych lub przemyslowych np. pod zabudowe

--------------------------------------------------
Note added at 55 Min. (2008-02-21 14:41:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ec.europa.eu/environment/news/efe/22/article_3603...
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3(usuwanie) zastarzalych skazen i odzyskiwanie powierzchni
iceblue
3Rewitalizacja terenów zdegradowanych ekologicznie
kocur


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
(usuwanie) zastarzalych skazen i odzyskiwanie powierzchni


Explanation:
propo
co to ma wspolnego z reklama?

--------------------------------------------------
Note added at 53 Min. (2008-02-21 14:39:56 GMT)
--------------------------------------------------

jest to dzialalnosc polegajaca na odzyskiwaniu terenow skazonych lub przemyslowych np. pod zabudowe

--------------------------------------------------
Note added at 55 Min. (2008-02-21 14:41:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ec.europa.eu/environment/news/efe/22/article_3603...

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Notes to answerer
Asker: z reklama ma wspolnego tyle ze zdanie pochodzi z broszurki reklamowej ;) Zapomnialam zmienic ustawienia. Dzieki.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dilshod Madolimov
5 hrs
  -> THX

agree  André Lindemann
19 hrs
  -> dziekuje

agree  Dariusz Prasalski
20 hrs
  -> dzieki

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rewitalizacja terenów zdegradowanych ekologicznie


Explanation:
Propozycja:)

kocur




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search