¶rednia podstawowa stopa dyskontowa

Polish translation: Standard-Referenzwert für den Abzinsungssatz

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:¶rednia podstawowa stopa dyskontowa
Polish translation:Standard-Referenzwert für den Abzinsungssatz
Entered by: Karolina Gajkowska

10:50 Jun 28, 2005
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: ¶rednia podstawowa stopa dyskontowa
Zdanie:
Wytyczne Unii Europejskiej dotycz±ce analiz projektów wnioskowanych do finansowania z ró¿nych funduszy unijnych wskazuj± stopê w wysoko¶ci 5% (dla rachunku w cenach sta³ych) jako ¶redni± podstawow± stopê dyskontow± przy wyliczaniu warto¶ci NPV (Guide to Cost Benefit Analysis of Major Projects © 2003).
Karolina Gajkowska
s.u.
Explanation:
Standard-Referenzwert für den Abzinsungssatz

Nie jest to oczywiscie tlumaczenie doslowne, ale tak sie to nazywa w Anleitung zur Kosten-Nutzen-Analyse von Investitionsprojekten (str 123)
Moze sie komus przyda :-)
Selected response from:

Danuta Polanska
Grading comment
o to wła¶nie chodzi. Wielkie dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1durchschnittlicher Basisdiskontsatz
rjz
3s.u.
Danuta Polanska
3durchschnittlicher Diskontsatz
Radson


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
¶rednia podstawowa stopa dyskontowa
durchschnittlicher Diskontsatz


Explanation:
propozycja


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Diskontsatz
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
¶rednia podstawowa stopa dyskontowa
durchschnittlicher Basisdiskontsatz


Explanation:
.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 147

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grażyna Lesińska
32 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
¶rednia podstawowa stopa dyskontowa
s.u.


Explanation:
Standard-Referenzwert für den Abzinsungssatz

Nie jest to oczywiscie tlumaczenie doslowne, ale tak sie to nazywa w Anleitung zur Kosten-Nutzen-Analyse von Investitionsprojekten (str 123)
Moze sie komus przyda :-)


    Reference: http://europa.eu.int/comm/regional_policy/sources/docgener/g...
Danuta Polanska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120
Grading comment
o to wła¶nie chodzi. Wielkie dzięki.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search