auf kreditorischer Basis geführtes Konto

Polish translation: konto rozliczeniowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:auf kreditorischer Basis geführtes Konto
Polish translation:konto rozliczeniowe
Entered by: Jacek Zukowski

14:45 Mar 30, 2006
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: auf kreditorischer Basis geführtes Konto
chodzi o rodzaj konta bankowego
Aga Blazek
konto rozliczeniowe
Explanation:
definicja wg. www.handelsakademie.at/material/Be/Bw3

Ein Konto mit einem Guthaben nennt man kreditorisches Konto. Ein kreditorisches Konto kann durch Überziehung zum debitorischen Konto werden
Selected response from:

Jacek Zukowski
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rachunek rozliczeniowy dla płatności wierzycieli
rjz
3konto rozliczeniowe
Jacek Zukowski
3konto wierzyciela
klick


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konto wierzyciela


Explanation:
na które dluznik splaca pozyczkę np.

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rachunek rozliczeniowy dla płatności wierzycieli


Explanation:
Kreditoren - da się też tłumaczyć inaczej, zależy od perspektywy.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 147

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: ladnie powiedziane
12 mins

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konto rozliczeniowe


Explanation:
definicja wg. www.handelsakademie.at/material/Be/Bw3

Ein Konto mit einem Guthaben nennt man kreditorisches Konto. Ein kreditorisches Konto kann durch Überziehung zum debitorischen Konto werden

Jacek Zukowski
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: polskie banki prowadzą oficjalnie rachunki, mimo że wszyscy mówią konto
1 day 16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search