entgeltmindernd

Polish translation: zmniejszenie opłat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:entgeltmindernd
Polish translation:zmniejszenie opłat
Entered by: Danuta Polanska

11:29 Jun 29, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Finance (general) / wsparcie finansowe
German term or phrase: entgeltmindernd
Das Förderdarlehen ist bei der Berechnung des Investitionskostenanteils am Heimentgelt entgeltmindernd zu berücksichtigen.

Dziękuję
Szymon Metkowski
Poland
zmniejszenie opłat/czynszu
Explanation:
dzieki dotacjom zmniejsza sie oplata/czynsz za pobyt w placowce opiekunczej, domu pomocy, czy innej instytucji - zalezy co tlumaczysz :-)) Czyli chodzi tu o Wohnkostenentlastung
Selected response from:

Danuta Polanska
Grading comment
Dzięki bardzo :) strasznie nie lubię finansów :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zmniejszenie opłat/czynszu
Danuta Polanska
3 +1redukujący wynagrodzenie
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
redukujący wynagrodzenie


Explanation:
propozycja

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 124

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Danuta Polanska: Jak mnie przekonasz, ze redukcja wynagrodzenia znaczy tyle co zmniejszenie opłat, to Ci nie dam disagrija :-))
1 hr
  -> A Cie nie przekonam, bo nie ma jak :-(

agree  eklerka: ;-) a może tak: http://synonimy.ux.pl/multimatch.php?word=wynagrodzenie&sear...
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zmniejszenie opłat/czynszu


Explanation:
dzieki dotacjom zmniejsza sie oplata/czynsz za pobyt w placowce opiekunczej, domu pomocy, czy innej instytucji - zalezy co tlumaczysz :-)) Czyli chodzi tu o Wohnkostenentlastung

Danuta Polanska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120
Grading comment
Dzięki bardzo :) strasznie nie lubię finansów :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: tu jak najbardziej, tak jak i np. Netznutzungsentgelt
20 hrs
  -> Dziekuje kolezance klick :-))

agree  rjz
23 hrs
  -> Seit Deinem letzten agree ist jede Menge Zeit ins Land gezogen. Also bitte, von meiner besten Kollegin hätte ich mir mehr Unterstützung gewünscht :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search