Kursziel

Polish translation: tu: docelowa wartość akcji

12:15 Feb 26, 2008
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Kursziel
· Kursziel liegt um 44 Prozent über dem Schlusskurs vom Montag
· Weitere Vorteile: Hoher Eigenkapitalanteil, Diversifikation und attraktive Beteiligungen
Pilne! Proszę o pomoc :-)
Investmentbank xxx hat ihre Kaufempfehlung für xxx-Aktien in einer heute veröffentlichten Aktualisierung ihre Analyse des Unternehmens bestätigt. Das 12-Monats-Kursziel wurde gegenüber der letzten Aktualisierung vom März 2007 gekürzt und liegt nun mit 8,44 Euro um 44 Prozent über dem letzten Schlusskurs.
klick
Poland
Polish translation:tu: docelowa wartość akcji
Explanation:
Cel kursowy wydaje się być określeniem zarezerwowanym dla polityki monetarnej i odnosi się do działań zmierzających do ustabilizowania kursu waluty.
Wyżej podane określenie znam ze spokojniejszych czasów inwestowania na giełdzie. Analitycy dawali np. rekomendację "kupuj" dla jakiegoś papieru i określali, ile może zyskać w określonym przedziale czasu. Wartość tę określa się na podstawie wewnętrznej wartości akcji lub trochę już niemodnej analizy technicznej.
Selected response from:

Dariusz Prasalski
Grading comment
dzięki Darku!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: docelowa wartość akcji
Dariusz Prasalski
3cel kursowy
Magdalena Sorgenfrey


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cel kursowy


Explanation:
tak podaja zrodla internetowe...

Magdalena Sorgenfrey
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: docelowa wartość akcji


Explanation:
Cel kursowy wydaje się być określeniem zarezerwowanym dla polityki monetarnej i odnosi się do działań zmierzających do ustabilizowania kursu waluty.
Wyżej podane określenie znam ze spokojniejszych czasów inwestowania na giełdzie. Analitycy dawali np. rekomendację "kupuj" dla jakiegoś papieru i określali, ile może zyskać w określonym przedziale czasu. Wartość tę określa się na podstawie wewnętrznej wartości akcji lub trochę już niemodnej analizy technicznej.

Dariusz Prasalski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
dzięki Darku!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search