Erträge aus Kostenumlage an Dritte

Polish translation: przychody z przeniesienia kosztów na podmioty trzecie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Erträge aus Kostenumlage an Dritte
Polish translation:przychody z przeniesienia kosztów na podmioty trzecie
Entered by: rjz

10:37 Feb 11, 2010
German to Polish translations [PRO]
Finance (general) / Gewinn- und Verlustrechnung
German term or phrase: Erträge aus Kostenumlage an Dritte
pozycja z niemieckiego rachunku zysków i strat- tabela w Excelu, niestety brak dalszego kontekstu, nie mam w tejk chwili możliwości zapytać klienta o szczegóły, gdyż jest nieosiągalny
Edyta Szczepans
Poland
przychody z przeniesienia kosztów na podmioty trzecie
Explanation:
..bo.... alokacja - to po w PL przeniesienie (jak nie chcemy używać anglo-żargonu) Cost Allocation -
a #rozłożenie# zakłada, że przenosimy tylko część kosztów - a tego z kontekstu nie da się wywnioskować, bo może być tak i tak;
#podmiot# - tu jest ok - /bo to znowu żargon PL-prawno-handlowy/, ale faktycznie to "osoby trzecie" - zarówno fizyczne jak i prawne.
(Rückübersetzng §podmiotu§ -- ??) - i już nie ma #Dritte#
Selected response from:

rjz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przychody z rozłożenia kosztów na podmioty trzecie
Magdalena Izabela Höner
3przychody z przeniesienia kosztów na podmioty trzecie
rjz
3przychody z alokacji kosztów na podmioty trzecie
james18


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przychody z alokacji kosztów na podmioty trzecie


Explanation:
propozycja


    Reference: http://altyzm.webpark.pl/pl-de-alokowac-koszty.html
james18
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przychody z rozłożenia kosztów na podmioty trzecie


Explanation:
według Słownika Prawa i Gospodarki Banaszaka

Magdalena Izabela Höner
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przychody z przeniesienia kosztów na podmioty trzecie


Explanation:
..bo.... alokacja - to po w PL przeniesienie (jak nie chcemy używać anglo-żargonu) Cost Allocation -
a #rozłożenie# zakłada, że przenosimy tylko część kosztów - a tego z kontekstu nie da się wywnioskować, bo może być tak i tak;
#podmiot# - tu jest ok - /bo to znowu żargon PL-prawno-handlowy/, ale faktycznie to "osoby trzecie" - zarówno fizyczne jak i prawne.
(Rückübersetzng §podmiotu§ -- ??) - i już nie ma #Dritte#

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 147
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search