Abschreibungen auf Finanzanlagen und auf Wertpapiere des Umlaufvermoegens

Polish translation: odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznacz. do obrotu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abschreibungen auf Finanzanlagen und auf Wertpapiere des Umlaufvermoegens
Polish translation:odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznacz. do obrotu
Entered by: blimey

10:00 May 11, 2010
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Rachunkowosc
German term or phrase: Abschreibungen auf Finanzanlagen und auf Wertpapiere des Umlaufvermoegens
Pozycja w rachunku wynikow spolki.
blimey
odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznacz. do obrotu
Explanation:
amortyzacja / odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i od papierów wartościowych przeznaczonych do obrotu

Słownik terminologi handlowej ,podatkowej i ksoęgowej, autorstwa Michałą Marciszewskiego i Piotra Milewskiego

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2010-05-11 11:17:26 GMT)
--------------------------------------------------

ODPISY amortyzacyjne, bo jest liczba mnoga tutaj w podanym przez ciebie tekscie


--------------------------------------------------
Note added at 2 dni  22 godz. (2010-05-14 08:47:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://ksiegowosc.infor.pl/temat-dnia/101597,Jak-wykazac-w-s...
Selected response from:

Magdalena Izabela Höner
Germany
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznacz. do obrotu
Magdalena Izabela Höner
3amortyzacja finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznaczonych do obrotu
rjz
3odpisy na lokaty finansowe i papiery wartosciowe majatku obrotowego
dauer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpisy na lokaty finansowe i papiery wartosciowe majatku obrotowego


Explanation:
Propozycja.

dauer
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amortyzacja finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznaczonych do obrotu


Explanation:
= raczej w takiej składni

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 147

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magdalena Izabela Höner: zob. tu chyba obie formy so poprawne, na potwierdzenie mojej wersji zob. tu strona z dziedziny ksiegowosci http://ksiegowosc.infor.pl/temat-dnia/101597,Jak-wykazac-w-s...
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i papierów wartościowych przeznacz. do obrotu


Explanation:
amortyzacja / odpis amortyzacyjny od finansowego majątku trwałego i od papierów wartościowych przeznaczonych do obrotu

Słownik terminologi handlowej ,podatkowej i ksoęgowej, autorstwa Michałą Marciszewskiego i Piotra Milewskiego

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2010-05-11 11:17:26 GMT)
--------------------------------------------------

ODPISY amortyzacyjne, bo jest liczba mnoga tutaj w podanym przez ciebie tekscie


--------------------------------------------------
Note added at 2 dni  22 godz. (2010-05-14 08:47:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://ksiegowosc.infor.pl/temat-dnia/101597,Jak-wykazac-w-s...

Magdalena Izabela Höner
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję!
Notes to answerer
Asker:





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search