erwirtschaftetes Jahresergebnis

Polish translation: uzyskany wynik roczny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:erwirtschaftetes Jahresergebnis
Polish translation:uzyskany wynik roczny
Entered by: Lorrii (X)

09:24 Apr 28, 2004
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: erwirtschaftetes Jahresergebnis
Z umowy spó³ki KG: "Die Verteilung des erwirtschafteten Jahresergebnisses berechnet sich nach dem Festkonto".
Czy chodzi o osi¹gniêty wynik roczny. Brakuje mi fachowego s³ownika.
Lorrii (X)
uzyskany wynik roczny
Explanation:
"Podział uzyskanego wyniku rocznego odbywa się odpowiednio do... [wysokości kapitału/ wkładu na koncie...]

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-04-28 09:43:57 GMT)
--------------------------------------------------

a dokładnie chodzi o to, że komandytariusze spółki komandytowej mają prawo do udziału w jej zyskach proporcjonalnie do wniesionych przez nich wcześniej wkładów (\"sprawiedliwy podział zysku\")


--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2004-04-28 10:19:09 GMT)
--------------------------------------------------

Zasady tworzenia spółki komandytowej, wnoszenia wkładów i odpowiedzialności komandytariuszy, oparte m.in. na ustawodawstwie niemieckim, opisuje Dział III [Spółka komandytowa], artykuły 107 i 108, 111 i 112 oraz 123 [udział w zyskach i stratach] Kodeksu spółek handlowych z dn. 15.09.2000, wyd. dwujęzyczne, C.H. Beck, W-wa 2001
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wypracowany wynik roczny
Andrzej Lejman
3 +1uzyskany wynik roczny
Dariusz Kozłowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wypracowany wynik roczny


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 202

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
4 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uzyskany wynik roczny


Explanation:
"Podział uzyskanego wyniku rocznego odbywa się odpowiednio do... [wysokości kapitału/ wkładu na koncie...]

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-04-28 09:43:57 GMT)
--------------------------------------------------

a dokładnie chodzi o to, że komandytariusze spółki komandytowej mają prawo do udziału w jej zyskach proporcjonalnie do wniesionych przez nich wcześniej wkładów (\"sprawiedliwy podział zysku\")


--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2004-04-28 10:19:09 GMT)
--------------------------------------------------

Zasady tworzenia spółki komandytowej, wnoszenia wkładów i odpowiedzialności komandytariuszy, oparte m.in. na ustawodawstwie niemieckim, opisuje Dział III [Spółka komandytowa], artykuły 107 i 108, 111 i 112 oraz 123 [udział w zyskach i stratach] Kodeksu spółek handlowych z dn. 15.09.2000, wyd. dwujęzyczne, C.H. Beck, W-wa 2001

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
9 hrs
  -> dziêkujê




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search